۲۹ مهر ۱۳۹۸

تفاوت یخچال ال جی اینستاویو با یک یخچال معمولی چیست؟

فکر می‌کنید یک یخچال ال جی اینستاویو با یک یخچال معمولی غیر اینستاویو چه تفاوتی دارد؟ 

در یخچال‌های Door-in-Door اینستاویوی ال‌جی یک پنل شیشه‌ای براق و بازتاب‌دهنده طراحی‌شده است که تنها با دو ضربۀ آهسته روشن می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا آنچه درون یخچال وجود دارد را دیده و بررسی کنند، این موضوع تا ۴۱% اتلاف سرما در یخچال را کاهش می‌دهد.

در یخچال‌های معمولی بعد از باز شدن درب یخچال حدود ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد تا یخچال دوباره به حداکثر سطح خنک‌سازی خود برسد.

یخچال‌‌های پیشرفته ال‌جی طوری طراحی‌شده‌اند که کمترین اتلاف سرما و غذا را داشته باشند. اکنون دیگر باوجود لوازم‌خانگی‌های هوشمند مانند یخچال‌های Door-in-Door اینستاویوی ال‌جی خراب شدن و اتلاف غذا به حداقل خواهد رسید.

69380659_1201605176714115_6524197999150271328_n

در طراحی پیشرفتۀ این یخچال نوسان دما کمتر است درنتیجه موادی مانند میوه‌ها، سبزی‌ها و محصولات لبنی برای مدت‌زمان بیشتری تازه می‌مانند. این یخچال از فناوری +Hygiene Fresh که به‌صورت خودکار هواری درون یخچال را تمیز و تصفیه می‌کند، نیز بهره می‌برد.

سیستم فیلتر پنج مرحله‌ای آن توسط شرکت بریتانیایی تضمین کیفیت Intertek تأییدشده و تا ۹۹٫۹۹۹٪ باکتری‌ها را از بین می‌برد و با انجام این کار، بوی ناشی از مواد غذایی موجود در یخچال را به حداقل می‌رساند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید