۲۹ دی ۱۳۹۹

معرفی پردازنده هوشمند جدید آلفا 9 نسل 4 در تلویزیون‌های ال‌جی

با پردازنده جدید هوشمند جدید آلفا 9 نسل 4 در تلویزیون‌های ال‌جی آشنا شوید:

ال‌جی سری تلویزیون‌های پرچم‌دار ال‌جی با تکنولوژی و امکانات تازه‌ای همچون پنل OLED جدید، ساختار صفحه جدید LCD پیشرفته که ترکیبی از تکنولوژی رنگ Quantum NanoCell با نور پس‌زمینه mini LED برای بهبود دقت رنگ و دامنه کنتراست بیشتر است، پردازنده هوش مصنوعی ارتقا یافته، سیستم‌عامل webOS بازطراحی شده و همچنین ظاهر خیره‌کننده جدید از درون و بیرون ارتقا یافته‌اند.

پردازنده α (Alpha) 9 Gen 4 AI جدیدترین پردازنده هوشمند ال‌جی است که عملکرد جدیدترین مدل‌ تلویزیون‌ OLED ال‌جی سری Z1 و G1 و C1، تلویزیون QNED mini LED ال‌جی سری QNED99 و QNED95 و تلویزیون NanoCell ال‌جی سری NANO99 و NANO95 را بهبود بخشیده است. این پردازنده به کمک یادگیری عمیق توانسته ارتقا رزولوشن تصویر را تقویت نماید تا محتوا با هر کیفیتی، روی نمایشگرهای خود-نورده بزرگ جلوه‌ تصویری عالی و فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

feat1

تازه‌ترین پردازنده ال‌جی از قابلیت AI Picture Pro بهره می‌برد که سوژه‌های درون صحنه همانند چهره‌ها و بدن‌ها۳ را تشخیص داده و باعث ایجاد تمایز بین پس‌زمینه و پیش‌زمینه می‌گردد و هر سوژه را به‌طور مستقل پردازش می‌کند تا تصاویر حالت سه‌بعدی بیشتری به خود بگیرند. پردازنده α۹ Gen 4 باقابلیت تشخیص ژانر و موضوع محتوا با توجه به نور صحنه‌ها و وضعیت نوری در محیط‌های گوناگون تماشای تلویزیون، کیفیت تصویر بهینه‌تری را خلق می‌نماید.

همچنین این پردازنده شامل نسخه جدیدی از AI Sound Pro ال‌جی است که دو قابلیت مهم را به سری ۲۰۲۱ می‌افزاید. میکس صدای فراگیر ۵.۱.۲ مجازی با استفاده از اسپیکرهای داخلی تلویزیون تجربه صوتی فراگیر خارق‌العاده‌ای را عرضه می‌کند و Auto Volume Leveling همواره مراقب است هنگام جابجایی بین کانال‌ها یا اپلیکیشن‌های پخش محتوا، همواره میزان ولوم صدا ثابت و یکسان باقی بماند که راه‌حلی برای مشکل دیرینه تمام تماشاگران تلویزیون است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید