۱۳ آذر ۱۳۹۹

فناوری نانوسل (NanoCell) در تلویزیون‌های نانوسل 2020 ال‌جی چیست؟

فناوری نانو رنگ‌های خالصی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل، در تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی تصاویر همان چیزی است که باید باشد. شما می‌توانید تمامی تصاویر را زنده و شفاف در نمایشگر بزرگ این تلویزیون‌ها تماشا کنید.

 تلویزیون NanoCell برند پیشرفته جدید ال‌جی در حوزه LED است و نامش از کیفیت تصویر برجسته با فناوری NanoCell خبر می‌دهد.

قابلیت NanoColor برای انتشار طیف وسیع رنگ و کنتراست بالا، نور پس‌زمینه منطقه‌ای پیشرفته‌ای (Full Array Local Dimming  یا FALD) را به کار می‌گیرد. فناوری NanoAccuracy رنگ و کنتراست دقیقی را در یک زاویه دید گسترده به نمایش می‌گذارد درحالی‌که NanoBezel کمک می‌کند تا غرق شدن در تصویر را ازطریق قاب های فوق‌العاده نازک و طراحی مینیمالیستی تلویزیون تجربه کنید.

 فناوری NanoAccuracy

هر جایی که نشسته باشید، مطمئن باشید تلویزیون نانوسل ال‌جی دقت رنگ در زوایای دید عریض و گسترده را با فناوری نانو اکیورسی (NanoAccuracy) بر پایه فناوری نانوسل ال‌جی ممکن می‌کند. شما می‌توانید از این به بعد رنگ‌ها را دقیق و از تمامی زوایای دید مشاهده کنید و هر کسی می‌تواند از تصویر واقعی لذت ببرد.

فناوری NanoColor

تلویزیون نانوسل ال‌جی برای تأکید بیشتر بر کیفیت تصویر بهتر بر پایه فناوری نانوسل ال‌جی با فناوری نانو کالر (NanoColor) بعد جدیدی از دنیای رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. با نانوکالر از خلوص رنگ‌های بهبودیافته‌ای لذت ببرید که تجربه بصری شگفت‌انگیزی را با فناوری نانوسل به شما ارائه می‌دهد. این فناوری خلوص رنگ را با استفاده از ذرات نانوی یک‌نانومتری بیشتر می‌کند.

فناوری NanoBezel

از دیگر فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی فناوری نانوبزل است. حاشیه بسیار کم و باریک با طراحی شیک با فناوری نانو بزل (NanoBezel) در تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی گنجانده خواهد شد. حاشیه باریک در تلویزیون‌های نانوسل با فضا و دکوراسیون منزل شما و ایجاد دکور شیک و خیره‌کننده هارمونی و تطابق کامل دارد.

همه تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی مجهز به ThinQ AI با گنجاندن پورت‌های HDMI 2.1 از نرخ فریم بالا HFR پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه، حرکات با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه صاف‌تر و واضح‌تر هستند و محتوای صحنه‌های اکشن و سریع مانند مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن بهتر پردازش می‌شود.

پشتیبانی از قابلیت کانال پیشرفته بازگشت صدا یا eARC به علاقه‌مندان سینمای خانگی امکان بهره‌مندی از اتصال HDMI به صورت یکپارچه را می‌دهد تا از بالاترین کیفیت صدا در فرمت‌های مختلف با بیشترین میزان جزییات و عمق لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید