۱۳ آذر ۱۳۹۹

قابلیت قدرتمند Clean Booster در دستگاه تصفیه هوای ال‌جی PuriCare

دستگاه تصفیه هوای PuriCare ال‌جی مجهز به حسگر تشخیص گرد و خاک و قابلیت قدرتمند Clean Booster است.

مطالعات نشان می‌دهد که ذرات آلاینده و گرد و خاک در خانه بر کیفیت زندگی خانواده‌های سراسر دنیا تأثیر می‌گذارد. حالا شما نگران گازهای مضر و بوهای نامطبوعی هستید که در فضای خانه پیچیده است؟

حتما با خودتان فکر می‌کنید که برای از بین بردن بوی بد، دستگاه تصفیه هوا را به آشپزخانه بیاورید؟ اما آیا به این نکته  هم فکر کرده‌اید که با انجام این کار، فضای پر از گرد و خاک اتاق نشیمن را چه می‌کنید؟

نظرتان در مورد یک دستگاه تصفیه هوای عالی که هوای هر دو مکان را همزمان تصفیه کند و بوهای نامطبوع و گرد و خاک را از بین ببرد چیست؟

با دستگاه تصفیه هوای ال‌جی PuriCare آشنا شوید:

ال‌جی PuriCare با حسگر حساس کنترل هوا، زمانی که ناسالم بودن هوا را برای ساکنان تشخیص دهد، به صورت خودکار ذرات ریز گرد و خاک را شناخته و از بین می‌برد. حتی وقتی این دستگاه خاموش است نیز باز هم هوا را تحت کنترل دارد و در زمانی که فیلتر کردن و تصفیه هوا لازم باشد روشن می‌شود.

طراحی استوانه‌ای منحصربه‌فرد این محصول به سیستم فیلتر ۳۶۰ درجه برای نهایت مراقبت (۳۶۰° Total Care Filter System ) تجهیز شده که در نوع خود پیشرفته‌ترین فناوری تصفیه هوا در صنعت است.

به دلیل برخورداری از قابلیت قدرتمند Clean Booster، این دستگاه تصفیه می‌تواند تا فاصله هفت و نیم متری خود هوا را تمیز کند و حتی اتاق‌های بزرگ‌تر را نیز پوشش دهد. در ضمن، با ایجاد جریان هوای ملایم‌تر محصولی مناسب و ایده‌آل برای خانواده‌هایی خواهد بود که کودک یا حیوان خانگی دارند.​

هوای آشپزخانه و اتاق نشیمن را همزمان تمیز و تصفیه کنید و راحتی را سریع‌تر در آغوش بگیرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید