۰۷ مهر ۱۴۰۰

مرکز تحقیقات علوم هوایی ال‌جی؛ آزمایشگاهی برای ایجاد هوای پاک

در این مطلب از وبلاگ ال‌جی، نگاهی به مرکز تحقیقات علوم هوایی ال‌جی می‌اندازیم تا با نحوه کمک محققان به ارائه کیفیت بهتر هوا در خانه آشنا شویم.

سیستم‌های هشدار دود، زنگ درهای هوشمند و سیستم‌های امنیتی همه چه ویژگی مشترکی دارند؟ همه این سیستم‌ها روش‌هایی برای ایمن‌سازی خانه‌های ما هستند. اما تعداد کمی از مصرف‌کنندگان در مورد ایمنی هوایی که در خانه تنفس می‌کنیم فکر می‌کنند. هوای پاک امروزه برای سلامتی و رفاه ما مهمتر است، زیرا مردم و خانواده‌ها زمان بیشتری را در خانه نسبت به قبل از دوران رعایت فاصله اجتماعی در وضعیت فعلی سپری می‌کنند. اما آشپزی، نظافت، گرمایش و حیوانات خانگی همگی بر هوایی که تنفس می‌کنیم تأثیر می‌گذارد. فعالیت‌های ساختمانی نزدیک، تغییر فصل و اتومبیل‌های عبوری را در نظر بگیرید و حتی فراتر از آن، عوامل بیشتری خارج از کنترل ما وجود دارد که بر سلامت خانواده تأثیر می‌گذارد. با در نظر گرفتن این موضوع، ال‌جی سرمایه‌گذاری بیشتری در زمینه تحقیقات برای افزایش قابلیت‌های تکنولوژیکی خود و درک بهتر علم در ورای کیفیت هوای داخلی انجام می‌دهد.

مرکز تحقیقات علوم هوایی ال‌جی در سئول، که در سال 2018 تأسیس شد، به تحقیق و توسعه فناوری‌های اصلی نسل بعدی برای استفاده در محصولات مراقبت هوایی این شرکت از جمله تصفیه کننده هوا، تهویه مطبوع و رطوبت‌گیر اختصاص دارد. با تجزیه و تحلیل خواص ذرات گرد و غبار، گازهای سمی و میکروارگانیسم‌هایی که در شرایط مختلف تجمع می‌یابند، محققان آزمایشگاه می‌توانند روش‌های موثرتری برای تمیز کردن و ایمن‌تر کردن هوای خانه برای تنفس ساکنین آن ایجاد کنند.

مرکز تحقیقات علوم هوایی به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: مرکز آزمایش محیط خانه، مرکز آزمایش میکروارگانیسم‌ها و مرکز آزمایش گرد و غبار و بو. در مرکز آزمایش محیط خانه‌، محققان محیط‌های واقعی را برای ارزیابی اثربخشی فناوری‌های جدید مراقبت از هوا ایجاد می‌کنند. این تاسیسات دارای محوطه‌ای سرپوشیده است که در آن ارتفاع سقف و فضای کف را می‌توان طوری تنظیم کرد که ابعاد داخلی ساختمان‌های مختلف را تقلید کند؛ از آپارتمان‌های کوچک گرفته تا فضاهای تجاری بزرگ.

مرکز آزمایش میکروارگانیسم جایی است که عملکرد دستگاه‌های تصفیه هوای ال‌جی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. در اینجا، میکروارگانیسم‌های مختلف پراکنده شده و اثربخشی عملکرد هر مدل تصفیه‌کننده هوا ثبت می‌شود. در مرکز آزمایش گرد و غبار و بو، سرعت و کارایی فیلترهای پیشرفته شرکت بر روی گرد و غبار ریز با وارد کردن ذرات گرد و غبار یا گاز در یک محل آزمایش مهر و موم‌شده اندازه‌گیری می‌شود. قابلیت خوشبوکننده فناوری‌های کیفیت هوای ال‌جی نیز در اینجا آزمایش شده است. مرکز تحقیقات علوم هوایی ال‌جی با برخورداری از استانداردهای بالا و قابلیت اطمینان روش‌شناسی، در ماه فوریه امسال توسط KOLAS رسماً به عنوان آزمایش‌کننده ملی میکروبیولوژیکی و گرد و غبار ریز مورد تایید قرار گرفت.

نوه جین هی، متخصص در مرکز تحقیقات علوم هوایی، می‌گوید: «ما برای کمک به ایجاد محیطی بهتر برای خانه در شرایطی که اکثر جهان در خانه خود پناه می‌گرفتند، دستگاه تصفیه هوای PuriCare را با ویژگی‌های ویژه‌ای برای مقابله با مو و بوی حیوانات خانگی معرفی کردیم. ما از حیوانات خانگی، کافه‌ها و خانه‌های حیوان خانگی بازدید کردیم تا شرایط هوایی را که به عنوان داده‌ها ثبت کردیم، مطالعه کنیم. ما اطلاعات را تجزیه و تحلیل و استفاده کرده تا موثرترین تنظیمات فیلتر و فیلتراسیون را برای مدیریت هوا هنگام زندگی با دوستان خزدار ایجاد کنیم.»

برای گسترش پایگاه دانش و اصلاح روش‌های تحقیق مربوط به کیفیت هوای داخل ساختمان، ال‌جی  با سایر متخصصان و متخصصان در زمینه‌های مرتبط همکاری می‌کند و اطلاعات خود را به اشتراک می‌گذارد. با تلاش محققان اختصاصی خود و سرمایه گذاری در یک مرکز تحقیق و توسعه و آزمایش در سطح جهانی، ال‌جی بهتر می‌تواند شهرت خود را به عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای جهانی مراقبت از هوا حفظ کند تا خانه‌ای راحت‌تر، دلپذیرتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان و دوستان چهارپای آنها فراهم نماید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید