۰۶ مهر ۱۴۰۰

ال‌جی و تجربه بی‌نظیر در حوزه‌های مجازی برای اهداف خوب

دنیای مجازی در بازی‌های آنلاین محبوب به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با ال‌جی و Habitat Korea برای کمک به جوامع نیازمند بپیوندند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برای کمپین 2021 LG Healthy Home Solutions، از طرفداران بازی Animal Crossing the Horizon و Fortnite دعوت می‌کند تا عملاً آخرین راهکارهای سالم خانه خود را تجربه کرده و تغییر مثبتی در زندگی مردم ایجاد کنند. با بارگذاری تصاویری از گیم پلی بازی در رسانه‌های اجتماعی، بازیکنان می‌توانند از ال‌جی به Habitat for Humanity کره جنوبی کمک مالی کنند.

LG Home Island در Animal Crossing the Horizon دارای سه منطقه موضوعی است که در آن بازیکنان می‌توانند لوازم مدرن شرکت را کاوش کرده و در ماموریت‌های سرگرم‌کننده شرکت کنند. در Cleaning Maze Clothing Care Zone، طرفداران ماشین لباسشویی، خشک کن و سیستم کمد لباس Styler ال‌جی را مشاهده می‌کنند در حالی که آواتار خود را در چالش دوره هزارتو راهنمایی می‌کنند. Juicy Fresh Kitchen Zone به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا یخچال، گاز و ماشین ظرفشویی ال‌جی را تجربه کنند در حالی که Cool Breeze Air Zone جایی است که می‌توانند هوای سالم و قابلیت‌های سرمایش پیشرفته محصولات تهویه مطبوع هوای شرکت را تجربه کنند.

بازیکنانی که ماموریت LG Healthy Home را با آنلاک و باز کردن همه لوازم خانگی موجود در نقشه ال‌جی در Fortnite، بازی رایگان Battle Royale که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بازی می‌کنند، تکمیل می‌کنند، می‌توانند اقلام درمانی (healing items) ارزشمندی را به دست آورند. پس از اتمام ماموریت، بازیکنان می‌توانند با اولین کسانی که میدان نبرد ال‌جی را تصاحب کرده‌اند، پیروزی خود را اعلام کنند.

ال‌جی از طرف بازیکنانی که اسکرین شاتی را در منطقه عکس کره زمین تهیه کرده و با هشتگ LGHome# در صفحه فیس‌بوک، اینستاگرام یا توییتر خود ارسال می‌کنند، به Habitat Korea کمک مالی خواهد کرد. کمک‌های مالی به پروژه‌های Habitat Korea در کنیا، هند و ویتنام اختصاص داده می‌شود و ال‌جی برای حمایت بیشتر از جوامع نیازمند، یخچال، ماشین لباسشویی و سایر لوازم را به تأسیسات عمومی مانند مدارس و کتابخانه ها ارائه می‌دهد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوا خانگی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «کمپین راهکارهای سالم خانه ال‌جی یک تجربه مجازی منحصر به فرد و یک روش سرگرم کننده و تعاملی برای حمایت از یک هدف واقعاً ارزشمند را ارائه می‌دهد. کمپین موفق ما در سال گذشته منجر به نصب بیش از 200 لوازم خانگی جدید در خانه‌های جدید و بهبود زندگی صدها خانواده شد.»

برای پیوستن به کمپین ال‌جی، آدرس Dream DA-0265-8322-0996 را در Animal Crossing the Horizon یا کد جزیره 0850-7901-9021 در Fortnite وارد کنید. جزئیات کامل را می‌توانید در www.lg.com/in/healthy-home-solution پیدا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید