۰۴ مهر ۱۴۰۰

برند LG SIGNATURE؛ میزبان افتتاحیه جشنواره هنر در باشگاه تاریخی هورلینگهام لندن

در اولین روز از ماه سپتامبر، ال‌جی از افتتاحیه جشنواره هنری باشگاه هورلینگهام حمایت کرد. در این جشنواره، مهمانان دعوت شدند تا از یکی از تجربیات منحصر به فرد برند لوکس “LG SIGNATURE Hosts” لذت ببرند؛ این فرصت منحصر به فردی برای مشتریان به منظور دسترسی متفاوت به برخی از رویدادهای اجتماعی برتر انگلستان بود.

از مهمانان دعوت شد تا از یک روز هنرهای نمایشی از جمله نمایش، اپرا، موسیقی و کمدی در باشگاه هورلینگهام، یکی از منحصر به فردترین باشگاه‌های لندن، لذت ببرند. ال‌جی به عنوان شریک رسمی جشنواره، میزبان Broom House Bar بود و نوشیدنی‌ها و غذاهای تازه از LG SIGNATURE Wine Cellar و یخچال LG SIGNATURE سرو می‌شد.

شرکت‌کنندگان در اولین دسترسی به اولین تلویزیون رول‌شونده جهان، LG SIGNATURE OLED R، که به تازگی عرضه شده بود، شرکت کردند. ناهار پیک نیکی بعد از ظهر با مزه منحصر به فرد با سرو نوشیدنی از LG SIGNATURE Wine Cellar  همراه شد.

مهمانان ویژه شامل شخصیت تلویزیونی و کارآفرین جو وود و دختر نمونه اش لیا وود و همچنین دی جی و مدل زارا مارتین بودند. پوشش مهمی از رسانه‌های اجتماعی توسط مهمانانی که این رویداد را در حساب‌های اینستاگرام خود تبلیغ می‌کردند، ایجاد شد.

جشنواره هنری باشگاه هرلینگهام 2021، اولین جشنواره خانوادگی هنرهای نمایشی باشگاه، ریشه در سنت تعالی و خانواده دارد. این جشنواره منتخبی از هنرمندان برجسته را جشن می‌گیرد که برای همه گروه‌های سنی و کل خانواده‌ها با هم جذاب است.

به عنوان شریک رسمی جشنواره هنری باشگاه هورلینگهام، بازدیدکنندگان از این باشگاه می‌توانستند شخصاً برتری ساخت هنرمندانه، طراحی پیشرفته و فناوری آینده‌نگر LG SIGNATURE را تجربه کنند و شانس برنده شدن دستگاه منحصر به فرد LG SIGNATURE Wine Cellar را محک بزنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید