۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

تحقیقات جدید شرکت ال‌جی دیسپلی: فناوری OLED بهترین فناوری نمایشگر برای بازی

یک مطالعه توسط LG Display نشان می دهد که OLED بهترین فناوری نمایشگر برای بازی است

ال‌جی دیسپلی می‌گوید که طبق تحقیقات اولیه‌ای که انجام داده است، OLED فناوری نمایشگرهای بازی نوری است.

در این تحقیق، چندین گیمر ژانرهای مختلف بازی را روی نمایشگرهای LCD و OLED و روی نمایشگرهای منحنی و تخت انجام دادند. نتایج مطالعه نشان می‌دهد که زمان واکنش گیمر را می‌توان با استفاده از OLED بهبود بخشید، در حالی که انحنای نمایشگر یک تجربه بازی همه‌جانبه‌تر را ارائه می‌دهد.

نتیجه بازی نشان داد میانگین زمان واکنش OLED ال‌جی 50 میلی‌ثانیه سریع‌تر از LCD بود.

 

مطالعه تحقیقاتی همچنین نشان می‌دهد که 800R به عنوان انحنای نمایشگر انتخاب شده است تا همه‌جانبه‌ترین تجربه بازی را ارائه دهد، اگرچه نمایشگرهای منحنی کمتر برای بازی‌های ورزشی خاص کمی بهتر عمل می‌کنند. صفحه نمایش و مانیتورهای بازی امروزی از 1800R تا 4000R متغیر است. همه اینها به این منجر می شود که یک صفحه نمایش خم شونده که می تواند انحنا را تنظیم کند، بهترین تجربه را برای گیمرها ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم عملکرد بازی، سلامت چشم است. نمایشگرهای OLED ال‌جی دارای کمترین میزان نور آبی در صنعت هستند و 60 درصد کمتر از نمایشگرهای LCD ممتاز با همان اندازه ساطع می‌کنند. نور آبی بسیار کم OLED به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از تجربه‌های بازی طولانی‌تر و بدون سوسو بدون عوارض جانبی مانند خستگی چشم یا سردرد لذت ببرند.

چند روز پیش، شرکت ال‌جی دیسپلی از جدیدترین نمایشگرهای OLED در SID DW 2022 پرده برداری کرد. این شرکت فناوری‌ها و پنل‌های دیگری را نیز به نمایش می‌گذارد: نمایشگر تاشو 17 اینچی برای لپ‌تاپ، پنل تلویزیون 97 اینچ OLED.EX، صفحه‌نمایش بازی 42 اینچی قابل خم شدن و OLED‌های شفاف 55 اینچی با قابلیت لمسی.

ال‌جی دیسپلی یک پنل OLED تاشو جدید نیز رونمایی کرد که می‌تواند 360 درجه به سمت داخل و خارج تا شود. اندازه این پنل 8.03 اینچ با وضوح 2480×2200 است و برای بیش از 200000 چرخه تاشو آزمایش شده است. به گفته ال‌جی دیسپلی، ساختار تاشوی ویژه‌ای برای به حداقل رساندن چین و چروک ایجاد شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید