۱۷ فروردین ۱۴۰۱

100 میلیون بازدید از سریال OLED گیمینگ ال‌جی

سری ویدیوهای OLED گیمینگ ال‌جی دیسپلی به ۱۰۰ میلیون بازدید رسید.

ال‌جی دیسپلی، مبتکر پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان، اعلام کرد که سریال ویدیویی سه قسمتی ‘NO OLED. NO GAME.’  (اولد نباشد، بازی نیست) در کانون توجه جهانی قرار دارد و بیش از 100 میلیون بازدید در اینترنت داشته است. این شرکت با معرفی عملکرد فوق‌العاده بازی جدیدترین نمایشگرهای تلویزیون OLED خود در این مجموعه ویدیویی جذاب، به گیمرهای سراسر جهان یادآوری می‌کند که چقدر می‌توانند از بازی بر روی نمایشگرهای OLED لذت ببرند.

این مجموعه ویدیویی بیان می‌کند که چگونه زمان پاسخ آهسته صفحه نمایش و تاخیر ورودی کم می‌تواند بین برد و باخت تفاوت ایجاد کند، و گیمری ناامید را به تصویر می‌کشد که پس از دریافت دیرهنگام سفارش در میدان جنگ سقوط می‌کند. OLED ال‌جی دیسپلی که قبلاً در میان جامعه بازی‌های جهانی به‌عنوان نمایشگر بازی بهینه شناخته شده است، مجهز به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است که عملکرد بازی قدرتمند و درجه یک را ارائه می‌دهد.

OLED دارای نرخ نوسازی (ریفرش ریت) متغیر گسترده‌ای است که از 40 تا 120 هرتز متغیر است، و اجازه می‌دهد یک گیم پلی روان و بدون لکنت یا فریم‌های شبح دیده شود. همچنین دارای زمان پاسخ عالی کمتر از 0.1 میلی ثانیه (ms) است که امکان به تصویر کشیدن تصاویر دقیق و واضح را حتی در هنگام جابجایی سریع تصویر فراهم می‌کند. علاوه بر این، زمان پاسخگویی سریع تأخیر ورودی یا زمان تأخیر نمایش سیگنال‌های بازی بر روی صفحه را کاهش می‌دهد، بنابراین می‌توان از بازی‌های سریع روی صفحه‌نمایش‌های OLED با وضوح و دقت بیشتری لذت برد.

علاوه بر عملکرد، مجموعه ویدیویی بر کیفیت تصویر بی‌نظیر OLED نیز تأکید می‌کند؛ عاملی که به همان اندازه برای یک تجربه بازی فوق‌العاده مهم است. این سری نشان می‌دهد که چگونه کیفیت بصری قدرتمند صفحه‌نمایش باعث می‌شود حتی کوچک‌ترین حرکات مانند حرکات مردمک یک شخصیت را به وضوح به تصویر بکشد، و یک گیم‌پلی بسیار واقع گرایانه ایجاد کند که به طور کامل بازیکن بازی را غرق نماید.

فناوری OLED خودنورده LG Display به هر پیکسل اجازه می‌دهد تا خود را کنترل کند و در صورت لزوم روشن و خاموش شود تا کیفیت تصویر فوق العاده، تصاویر دقیق و رنگ استثنایی ایجاد کند. پیکسل‌ها به نمایشگر اجازه می‌دهند در صورت لزوم به رنگ مشکی بی‌نقصی دست یابد، و تصاویری زنده و بسیار واضح تولید کند که به موازات یک تجربه سینمایی در تئاتر است.

علاوه بر این، پنل OLED LG Display دارای کمترین میزان انتشار نور آبی در صنعت است و به گیمرها اجازه می‌دهد ساعت‌های طولانی راحت و بدون نگرانی از ناراحتی چشم بازی کنند. علاوه بر ایمنی چشم، OLED با دریافت گواهینامه‌های عملکرد بازی از Intertek، یک شرکت تست و صدور گواهینامه بریتانیایی، و TÜV Rheinland، یک آژانس صدور گواهینامه آلمانی، نیز برای اولین بار در صنعت، به دلیل تمایز خود شناخته شده است.

سریال جالب و چشم‌نواز ‘NO OLED. NO GAME.’  ال‌جی با استقبال چشمگیری از بینندگان مواجه شد و بازیکنان باتجربه فیلمبرداری و داستان‌های مجموعه ویدیویی محبوب را تحسین کردند. برای دسترسی بیشتر به این ویدیوها، هر کدام به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی ساخته شده و در «’OLED Space’ » در YouTube (https://www.youtube.com/c/OLEDSPACE) آپلود می‌شوند تا گیمرهای مشتاق بتوانند از آنها به طور کامل لذت ببرند.

LG Display قصد دارد با عرضه پنل 42 اینچ OLED که برای بازی در اواخر سال جاری بهینه شده است، به طور فعال بازار بازی را هدف قرار دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید