۱۷ فروردین ۱۴۰۱

جایزه بهترین عملکرد از موسسه AHRI برای ال‌جی

ال‌جی برای پنجمین سال متوالی جایزه عملکرد AHRI را دریافت کرد

ال‌جی الکترونیکس، شرکت نوآور جهانی، توسط موسسه تهویه مطبوع، گرمایش و تبرید (AHRI) با جایزه عملکرد برای پنجمین سال متوالی مورد تقدیر قرار گرفت.

موسسه AHRI که در سال 1953 تأسیس شد، یک انجمن تجاری معتبر جهانی با بیش از 350 شرکت عضو بوده و نماینده سازندگان محصولات گرمایش آب، تهویه مطبوع، تبرید و آب در جهان است.

AHRI برای جایزه عملکرد، از خدمات Intertek (سازمان پیشرو در استانداردها، صدور گواهینامه و تست شخص ثالث) استفاده می‌کند تا ارزیابی کند که آیا عملکرد واقعی محصول با مشخصات ذکر شده توسط سازنده مطابقت دارد یا خیر. فقط آن دسته از شرکت‌هایی که پیشنهادات HVAC آنها ارزیابی عملکرد اولیه را برای سه سال متوالی گذرانده باشد، برای جایزه عملکرد در نظر گرفته می‌شوند.

در مجموع 55 محصول تهویه مطبوع ال‌جی در شش دسته، فرآیند ارزیابی دقیق AHRI را پشت سر گذاشتند. این سومین سال متوالی است که همه محصولات ارائه شده توسط ال‌جی چنین کاری را انجام می‌دهند. مدل‌های آزمایش شده به دسته‌های زیر تعلق دارند: سیستم‌های جریان مبرد متغیر (VRF)، پمپ‌های حرارتی کوچک یکپارچه، چیلرهای هوا خنک، چیلرهای آب‌خنک، پمپ‌های حرارتی پایانه بسته‌بندی شده، و واحدهای فن کویل اتاق.

یکی از محصولات ال‌جی که مورد ارزیابی قرار گرفت، یونیت خارجی با ظرفیت زیاد LG Multi V بود که از کمپرسور اینورتر نهایی خود این شرکت برای ارائه عملکرد فوق‌العاده و بهره‌وری انرژی بهره می‌برد. در سرتاسر جهان و به ویژه در کشورهای نیمکره شمالی که زمستان‌ها می‌تواند طولانی و سخت باشد، پرطرفدارترین سیستم VRF ال‌جی عملکرد گرمایش قابل اعتمادی را حتی در دمای منفی 30 درجه سانتی‌گراد (منفی-22 درجه فارنهایت) ارائه می‌کند.

علاوه بر این، LG Multi V Water، که یک سیستم خنک‌کننده منبع آب با اجرای مبدل حرارتی صفحه‌ای برای افزایش بازده حرارتی است، نیز مورد آزمایش قرار گرفت. راهکار ال‌جی با تنظیم حجم آب مصرفی، مصرف انرژی را هم کاهش می‌دهد.

چیلر هواخنک اسکرول اینورتر (Inverter Scroll Chiller) نیز از فناوری پیشرفته اینورتر برای دستیابی به سطح بالایی از کارایی بهره می‌برد. یونیت آن با طراحی جمع و جورش عملکرد چشمگیری را بدون اشغال فضای زیادی مانند سایر مدل‌های هم‌رده خود ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید