۲۳ مرداد ۱۳۹۵

دریافت تأییدیه لرزه‌پذیری برای سیستم‌های VRF ال‌جی

سیستم‌های تهویه مطبوع هوای مولتی وی 4 ال‌جی در 50 ایالت امریکا تأیید شدند.

ال‌جی الکترونیکس امریکا اعلام کرد که سیستم‌های تهویه مطبوع هوای جریان مبرد متغیر (VRF) مولتی وی 4 از نظر تطابق با نیازهای دقیق و سخت‌گیرانه لرزه‌پذیری ساختمان در کالیفرنیا مورد تأیید قرار گرفتند. سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی هم اکنون در 50 ایالت امریکا مهر تأیید خورده‌اند. این محصولات با پارامتر شتاب طراحی تست لرزه SDS (g) = 2.95 فراتر از حداکثر USGS تعریف‌شده SDS (g) = 2.50 برای ایالات متحده پیوسته امریکا، آلاسکا و هاوایی هستند و تأییدیه ایمن در زمین لرزه مطابق با تعدادی از کدهای قابل قبول را دارند.

به گفته ال‌جی، با افزایش آگاهی در مورد خطرات فعالیت‌های لرزشی زمین در ایالات متحده امریکا، تأییدیه لرزه‌پذیری قبل از شروع پروژه‌های ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایالاتی که نزدیک خطوط گسل هستند نظیر کالیفرنیا، یوتاه و کانزاس در کدها و استانداردها پیشگام هستند و هم در سازه‌های جدید و هم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها باید از نظر زلزله به دلایل امنیتی نیازها در نظر گرفته شود.

ال‌جی برای اطمینان از امنیت ساختمان‌ و توسعه پروژه‌های نصب، این تأییدیه را برای محصولات اصلی خود در خط تولید منابع تهویه تجاری VRF مولتی وی 4 اتخاذ کرد.

این محصولات با کسب تأییدیه OSHPD Special Seismic می‌توانند در سازه‌های جدید یا در سازه‌هایی نظیر بیمارستان‌های کالیفرنیا که نیاز به مقاوم‌سازی در برابر زلزله دارند به کار خواهند رفت؛ کالیفرنیا یکی از ایالات پیوسته امریکاست که مدام در برابر تهدیدات جدی زمین لرزه قرار دارد.

تأییدیه IBC به این معنی است که محصولات مولتی وی 4 ال‌جی می‌توانند در سازه‌های جدید یا مقاوم‌سازی ساختمان‌هایی که در درجه اهمیت 1.5 به بالا هستند، شامل بیمارستان، ایستگاه‌ آتش‌نشانی، امداد و نجات، پلیس، پناهگاه‌ها و ایستگاه‌های تولید انرژی، نصب شوند. زیرا در هنگام زمین لرزه ساختمان‌هایی که در این طبقه‌بندی قرار دارند باید به فعالیت خود و خدمت به مردم ادامه دهند و به سیستم‌های HVAC برای کار در مواقع اضطراری نیاز دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید