۱۷ اسفند ۱۳۹۳

معرفی سیستم‌های تهویه‌ مطبوع جدید ال‌جی در AHR Expo 2015

ال‌جی در نمایشگاه AHR Expo 2015، که اواخر ماه ژانویه در شیکاگو برگزار شد، از سیستم‌های پربازده تک‌بخشی جدیدش پرده‌برداری کرد.

سیستم‌های تک‌بخشی ال‌جی

بسیاری از این سیستم‌ها ستاره انرژی پربازده‌ترین و کارامدترین محصول 2015 را دریافت کرده‌اند. این دستگاه‌های داخلی تک‌بخشی اکنون با بسیاری از دستگاه‌های بیرونی Multi F چندبخشی سازگاری دارند. دستگاه‌های داخلی تک‌بخشی سازگار با سیستم‌های چندبخشی که از نوع بدون داکت هستند کنترل جداگانه و انعطاف در طراحی دارند و در میان سیستم‌های پمپ گرمایشی پیشگام در صنعت هستند که برای مصارف خانگی و ساختمان ادارات کوچک ایده‌آل است.

محصولات VRF Airside ال‌جی

جدیدترین سیستم اختصاصی هوای بیرونی ال‌جی با نام DOAS یا Dedicated Outdoor Air System اکنون شامل گزینه قدرتمند گرمایش مجدد است که تنها به یک دستگاه بیرونی با یک اتصال دولوله‌ای ساده به بخش بازیابی گرما نیاز دارد. این سیستم می‌تواند از طریق رابط کاربری ساده و ملموس کنترل مرکزی AC Smart IV در دسترس قرار گیرد و کنترل شود. کیت ارتباطی Air Handler Unit ال‌جی (AHU) عملکرد VRF ال‌جی و کارایی آن را برای دستگاه‌های شخص ثالث مدیریت هوا گسترش می‌دهد. این کیت از پس فضاهای بزرگ برمی‌آید و نیاز به فیلتراسیون خاص را برطرف می‌کند. هر دوی این محصولات در بهار سال 2015 عرضه می‌شوند تا با عملکردی یکپارچه بتوانند سیستمی همگام و یکپارچه را ارائه دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید