۱۸ فروردین ۱۴۰۱

عرضه FAST Channels شرکت WURL در LG Channels

Wurl، رهبر جهانی در تامین پخش تلویزیونی، با ال‌جی الکترونیکس، مبتکر جهانی در فناوری و لوازم الکترونیکی مصرفی، وارد همکاری شده است تا FAST Channels سرویس Wurl را در LG Channels در سراسر جهان فعال کند.

Wurl کانال‌های FAST Channels را در سطح جهانی توزیع می‌کند و در عین حال خدمات کسب درآمد و به حداکثر رساندن بازده مالی را برای شرکت ارائه می‌دهد.

بر اساس این قرارداد، Wurl از سال 2018 به بعد در تمام تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، از جمله تلویزیون‌های هوشمند شخص ثالث که توسط webOS پشتیبانی می‌شوند، در دسترس خواهد بود. عرضه جهانی در حال حاضر با راه‌اندازی FAST Channels مبتنی بر Wurl در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، هلند، سوئد، نروژ، دانمارک، بلژیک، لوکزامبورگ آغاز شده است. گسترش به قلمروهای بیشتری از جمله کانادا، مکزیک، برزیل، پرتغال، ایرلند، فنلاند، اتریش و سوئیس در سراسر سال 2022 ادامه خواهد داشت.

LG Channels سرویس پخش رایگان انحصاری ال‌جی است که طیف گسترده‌ای از برنامه‌های زنده و بر اساس تقاضا، از جمله فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، اخبار، ورزش، برنامه‌های کودکان و غیره را ارائه می‌دهد. دارندگان تلویزیون ال‌جی با بیش از 350 کانال و در حال رشد می‌توانند به راحتی برنامه‌های مورد علاقه خود را با راه‌اندازی برنامه LG Channels بر روی پلتفرم webOS تلویزیون ال‌جی خود (مدل‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی 2016 تا کنون) کشف کنند.

اینگرید ماریوتی، مدیر توسعه کسب و کار، استریمرز در Wurl، گفت: «مشتریان تلویزیون ال‌جی در مورد سرگرمی‌های خانگی انتظار بهترین‌ها را دارند. با این همکاری، ما هیجان‌زده هستیم که پیشنهادات آنها را با گسترش بیشتر محتوای در دسترس برای مخاطبان جهانی افزایش دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید