۱۳ خرداد ۱۳۹۳

فروش تلویزیون‌های اسمارت پلاس (+SMART) ال‌جی از یک میلیون گذشت

 

خانواده +SMART تلویزیون‌های ال‌جی، با پلت‌فرم webOS و مجموعه‌ای از امکانات هوشمند، از موفقیت تجاری و مهمی لذت می‌برند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که بیش از یک میلیون دستگاه تلویزیون +SMART با webOS از زمان عرضه این خانواده در ماه مارس فروخته شده است. ال‌جی انتظار دارد پلت‌فرم تلویزیون هوشمندش با برخورداری از تجربه کاربری ملموس و بی‌رقیبی در بازار امروز به فروش 10 میلیونی، تا نیمه اول سال 2015، دست پیدا کند.

این-کیو لی، نایب رئیس و سرپرست بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «رسیدن به فروش یک میلیونی، طی سه ماه، یک دستاورد چشمگیر در صنعت تلویزیون است. به جای ادامه دادن به افزودن قابلیت‌های بیشتر در تلویزیون‌های هوشمندمان که مردم کمی استفاده می‌کنند، تصمیم گرفتیم با تلویزیون‌های+SMART  با webOS بر سادگی متمرکز شویم. به نظر می‌رسد مشتریان این نگرش را با ما سهیم شدند که این مسیر درست برای تحول تلویزیون‌های هوشمند به پیش است.»

ال‌جی به سرعت مدل‌های +Smart از تلویزیون‌های خود را در سطح جهانی عرضه می‌کند تا این تلویزیون‌ها تا پایان سال در بیش از 150 بازار دنیا باشد. این شرکت حضور منطقه تجربه (Experience Zones) تلویزیون‌های +Smart ال‌جی را در بسیاری از مکان‌های مهم فروش لوازم الکترونیک مصرفی توسعه می‌دهد تا به مشتریان فرصت تجربه راحتی و سادگی بی‌بدیلی را بدهد که تلویزیون‌های + Smart ال‌جی ارائه می‌دهند. تلویزیون‌های جدید تصور مشتریان را با تمرکز ال‌جی بر ساده کردن تجربه کاربری با تغییر آسان، کشف آسان و اتصال آسان (Simple Switching, Simple Discovery and Simple Connection) به خود جلب کرده‌اند.

تلویزیون‌های +Smart ال‌جی مهر تأیید رسمی از سازمان‌های تأیید و آزمایش محصولات بین‌المللی Underwriters Laboratories و Intertek دریافت کرده است. هر دو مؤسسه معتبر و بیشتر رسانه‌های صنعت خاطرنشان کرده‌اند که رابط کاربری فوق راحت ال‌جی تحولی شگفت‌انگیز در تولید تلویزیون‌های هوشمند است.

۱ نظر

حسین ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام
هنوز تلوزیونهای اسمارت پلاس در ایران عرضه نشده اما آنچه که مسلم است WebOS هم مانند َAndruid بر پایه کرنل ( هسته ) لینوکس تولید شده و در حال حاضر صرفا در محصولات ال جی مورد استفاده است با توجه به محدود بودنApplication های مورد استفاده در تلوزیون نسبت به تبلت ها و گوشیهای هوشمند میتوان انتظار داشت در آینده گوشیهای هوشمند تبلت ها و فبلت های ال جی با این سیستم عامل به بازار عرضه گردند فقط کافیست محاسبه کنید صرفه جو ئی حاصله از عدم پرداخت حق امتیاز استفاده از سیستم عامل آندروید در یک میلیون دستگاه تلوزیون توسط ال جی به شرکت گو گل را ؟
موفق باشید

نظر دهید