۱۹ مرداد ۱۴۰۰

ارتقای LG Channels با تجربه کاربری جدید و انتخاب گسترده محتوای رایگان و ممتاز

رابط کاربری دوباره طراحی شده و محتوای K محبوب، تجربه تماشا در تلویزیون های هوشمند ال‌جی را لذت بخش‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس در حال ارتقای سرویس پخش محتوای برتر و ممتاز خود، LG Channels، است تا تجربه تماشای پیشرفته‌تری را برای مشتریان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارائه دهد. علاوه بر رابط کاربری بازطراحی شده، ارتقای کانال‌های بیشتری را ارائه داده و طیف وسیعی از محتوا را در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد، از جمله محتوای K محبوب، فیلم‌ها، ورزش، موسیقی و اخبار، که بیش از 1600+ کانال فعلی آن را به 1900 کانال افزایش خواهد داد.

ال‌جی با افزایش بینندگان و زمان مشاهده کانال‌های ال‌جی نسبت به سال گذشته، دسترسی جهانی کانال‌های ال‌جی را از 14 به 25 کشور افزایش می‌دهد و پوشش خود در اروپا را تا پایان سال سه برابر می‌کند. همچنین، کانال‌های ال‌جی به بیش از 30 برند تلویزیون‌های هوشمند مجهز به پلتفرم webOS اختصاصی ال‌جی از جمله Motorola ،JVC ،Polaroid و MASTER-G عرضه خواهند شد.

رابط کاربری جدید کانال‌های ال‌جی طراحی شده است تا به کاربران کمک کند به صورت بصری و آسان با عملکرد توصیه‌شده پیشرفته‌ای حرکت کنند که تنظیمات ترجیحی مشاهده را تجزیه و تحلیل کرده و مرتبط‌ترین پیشنهادات را از کتابخانه وسیع محتوای رایگان خود ارائه دهد. رابط کاربری جدید برای مدل‌های تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که از نسخه webOS نسخه 5.0 و جدیدتر استفاده می‌کنند در دسترس است و نسخه‌ای برای webOS 3.0 تا 4.5 به زودی ارائه می‌شود. برنامه LG Channels برای گوشی‌های هوشمند اواخر امسال با شروع در آمریکای شمالی راه‌اندازی می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از محتوا لذت ببرند.

LG Channels با مشارکت ال‌جی با شرکت پلت‌فرم رسانه‌های دیجیتالی کره جنوبی، NEW ID، از سال 2020 محتوای K تازه و جذاب را به کتابخانه کانال‌های ال‌جی اضافه کرده است. ال‌جی به عنوان بخشی از توسعه خدمات خود، کانال‌های بیشتری را راه‌اندازی و برای کشورهای بیشتر گسترش می‌دهد. کانال برتر فیلم کره‌ای‌، NEW K.MOVIES، در اروپا راه‌اندازی شده و به زودی در آمریکای شمالی و مکزیک در دسترس خواهد بود؛ جایی که علاقه به سرگرمی‌های کره‌ای در بالاترین حد خود قرار دارد.

و ال‌جی همکاری خود را با ارائه دهندگان محتوا جهانی و محلی برای غنی‌سازی تجربه مشاهده در تلویزیون‌های ال‌جی ادامه می‌دهد و برنامه‌های خود را برای مخاطبان جدید با کانال‌هایی مانند Rakuten Viki ،OnDemandChina ،BABY SHARK TV و Kids Pang TV متنوع‌تر می‌کند. Rakuten TV، که قبلاً در کانال‌های ال‌جی در بازارهای اصلی اروپا نشان داده شده است، بهترین انتخاب محتوا را از دسته‌های مختلف از جمله کمدی، اکشن، درام و Rakuten Stories ارائه می‌دهد. برنامه جدید تلویزیون Rakuten را می‌توان به سرعت و به راحتی از طریق یک کلید اختصاصی در جدیدترین ریموت جادویی ال‌جی در دسترس داشت.

علاوه بر این، بیش از 100 کانال تلویزیونی Pluto اواخر امسال در کشورهای منتخب اروپا و آمریکای لاتین به کانال‌های ال‌جی می‌آیند. Pluto TV مجموعه‌ای از کانال‌های منحصر به فرد با کرایه محلی و بین‌المللی را برای همه علایق و سنین ارائه می‌دهد؛ مانند Pluto TV Action ،Masterchef ، Pluto TV Cinema ،Pluto TV Telenovelas و Pluto TV Anime.

و به لطف مشارکت ال‌جی در توزیع با Amagi، مرکز تولید کننده مشهور Quincy Jones در زمینه موسیقی و فرهنگ، Qwest TV تا پایان سال 2021 در تلویزیون های ال‌جی در فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، برزیل و مکزیک راه‌اندازی می‌شود. خدمات محلی مانند Hollywire به برزیل و مکزیک می‌آید در حالی که بینندگان اسپانیایی می‌توانند از تلویزیون UP لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید