۱۸ مرداد ۱۴۰۰

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی؛ میزبان “مسابقه نوآوری در باتری” برای رشد صنعت باتری‌سازی

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی (LG Energy Solution) با میزبانی یک مسابقه بین المللی باتری، یک مسابقه باتری را برای عموم مردم برگزار می‌کند. ال‌جی از طریق این رویداد قصد دارد تحقیقات فعال در صنعت باتری را تحریک کند. شرکت کردن در این رویداد از 9 آگوست تا پایان سپتامبر میسر خواهد بود.

از دانشمندان دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی، علاقمند به گسترش مشارکت‌های صنعت و دانشگاه و فناوری نوآورانه نسل بعدی، برای شرکت در این مسابقه ارائه پیشنهادات از طریق وب سایت رسمی “مسابقه نوآوری در باتری” دعوت می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند پیشنهادات خود را از طریق تلفن همراه نیز ارسال کنند.

این مسابقه، اگرچه برای موضوعات مختلف باز است، اما برخی از موضوعات پیش‌بینی شده ممکن است در مورد باتری فوق ایمن، چرخه عمر طولانی، هزینه کم، الکترولیت حالت جامد و باتری نسل بعدی باشد.

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی برای ارزیابی مسابقه کمیته‌ای از متخصصان داخلی را تشکیل می‌دهد تا پیشنهادات تحقیق را بر اساس اصالت و بازارپذیری تکنیک‌ها ارزیابی کند. پیشنهادات معرفی شده به طور جداگانه در ماه نوامبر به اطلاع می‌رسد.

به دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی معرفی‌شده سالانه 150،000 دلار هزینه تحقیق و توسعه و همچنین امکان تبادل فناوری با اعزام محققان از شرکت LG Energy Solution به مدت حداقل یک سال داده می‌شود.

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی با میزبانی آنلاین “LG Energy Solution Innovation Forum 2021” برای بحث در مورد باتری‌های نسل بعدی با دانشمندان مشهور از جمله برنده جایزه نوبل در ماه ژوئن، در زمینه تشویق مبادلات فعال و تقویت رشد بخش در خط مقدم بوده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید