۲۹ آذر ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی در تاسیسات باتری کره جنوبی

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی (LG Energy Solution)، که سازنده بزرگ باتری در کره‌جنوبی است، اعلام کرد که قصد دارد از سال جاری تا سال 2026، بالغ بر 4 تریلیون وون در تاسیسات ساخت باتری‌های خودروهای الکتریکی و سایر کالاها سرمایه‌گذاری کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که این پروژه در اوچانگ کره جنوبی شامل تاسیسات تحقیق و توسعه و تولید و زیرساخت‌های مرتبط خواهد بود و انتظار می‌رود 1800 کارمند اضافه کند.

یکی از سخنگویان شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی گفت:

«ما قصد داریم یک سبد محصولات متنوع شامل باتری‌های کیسه‌ای و استوانه‌ای راه‌اندازی کنیم تا به موقع به نیازهای مشتری پاسخ دهیم و قابلیت‌های تولید را بر اساس یک کارخانه «هوشمند» متمایز کنیم.»

علاوه بر این، ال‌جی انرژی سولوشن (LG Energy Solution) و جنرال موتورز (General Motors) به تازگی با همکاری یکدیگر برای تولید سلول‌های باتری Ultium Cells تا 275 میلیون دلار دیگر در تاسیسات اسپرینگ هیل خود در ایالت تنسی آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کنند. تخمین زده می‌شود که افزایش ظرفیت تولید 400 شغل جدید ایجاد کند که کل مورد انتظار را به 1700 نفر می‌رساند.

چندی پیش نیز شرکت ال‌جی در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروگاه باتری کره جنوبی LG Chem، یادداشت تفاهمی با ایالت تنسی ایالات متحده برای یک مرکز تولید کاتد 3.2 میلیارد دلاری امضا کرده است؛ یعنی بزرگترین کارخانه‌ای که تاکنون در این کشور ساخته شده است.

انتظار می‌رود این تاسیسات جدید 420 هکتاری برای 850 شغل ایجاد کرده و مواد کاتدی کافی برای تامین انرژی سالانه 1.2 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی (EVs) تولید کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید