۳۰ آذر ۱۴۰۱

آشپزی پیشرفته با لوازم آشپزخانه جدید ال‌جی در نمایشگاه CES 2023

لوازم آشپزخانه ممتاز ال‌جی با فناوری‌های پیشرفته پخت و پز و نظافت، تجربه‌ای بی دردسر در آشپزخانه را ارائه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تجربه زندگی آشپزی پیشرفته و ارتقایافته‌ای را در نمایشگاه CES 2023 با جدیدترین لوازم آشپزخانه خود به نمایش می‌گذارد تا تجربیات و ارزش بهتری برای مشتریان ارائه دهد. ماشین ظرفشویی ال‌جی QuadWash Pro، اجاق دوجداره ترکیبی LG InstaView، گاز دو جداره برقی، و مایکروویو فوق‌العاده دارای عملکرد قدرتمند و کارآمد به لطف فناوری‌های پیشرفته این شرکت و راحتی فوق‌العاده با یکپارچه‌سازی LG ThinQ هستند.

ماشین ظرفشویی ال‌جی QuadWash Pro

برای مرتب کردن سریع و آسان بعد از غذا، ماشین ظرفشویی ال‌جی QuadWash Pro می‌تواند ظروف را تنها در یک ساعت تمیز کند. ماشین ظرفشویی QuadWash Pro  از جت‌های پرفشار آب برای پاشیدن به ظروف از چندین زاویه مختلف استفاده می‌کند. در حالی که به طور همزمان آن‌ها را با بیش از یک میلیون حباب میکروبی خیس می‌کند، قدرت پاک‌کنندگی افزایش‌یافته‌ای را ارائه می‌دهد تا به تجزیه باقی‌مانده‌های مواد غذایی کمک کند. ماشین ظرفشویی پیشرفته ال‌جی همچنین از فناوری Dynamic Heat Dry بهره می‌برد که هوای گرم را در سراسر محفظه ظرفشویی به گردش در می‌آورد تا عملکرد خشک‌کردن سریع‌تری داشته باشد و ظروف از روی قفسه‌ها درست روی میز آماده شود. و برای پایان کار، TrueSteam انحصاری ال‌جی به کاهش لکه‌های آب کمک می‌کند تا همه ظرف‌ها، لیوان‌ها و قاشق‌ها تمیز شوند.

فر دوجداره ترکیبی ال‌جی InstaView

اجاق گاز دوجداره ترکیبی ال‌جی InstaView که حسی کلاسیک به آشپزخانه می‌افزاید، دارای طراحی تمیز و پیچیده‌ای است که از درب InstaView انحصاری ال‌جی با «دوبار ضربه زدن» استفاده می‌کند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد غذایشان را بدون ایجاد اختلال در دمای پخت ببینند. فر جدید دارای Steam Sous Vide نیز است؛ یک حالت پخت و پز خلاقانه که از کنترل دقیق دما برای کمک به کاربران برای ایجاد غذاهای با کیفیت رستوران در خانه استفاده می‌کند. برای کسانی که طعم و بافت غذاهای سرخ شده را دوست دارند، حالت Air Fry خوراکی‌های ترد و خوش طعمی با چربی کمتر و بدون نیاز به پیش گرم کردن تولید می‌کند.

اجاق گاز LG InstaView Electric Double Slide-in Range

اجاق گاز ال‌جی InstaView Electric Double Slide-in برای خانواده‌های پرجمعیت یا کسانی که دوست دارند سرگرم شوند ایده‌آل است و ظرفیت بزرگی دارد که امکان پخت چندین غذا را در یک زمان فراهم می‌کند. فر از فناوری ProBake Convection ال‌جی برای پخت سریع و کامل بدون هیچ گونه پیش‌گرمایش استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند از غذاهای خوشمزه و یکنواخت لذت ببرند. فناوری UltraHeat ال‌جی یکی دیگر از نوآوری‌های صرفه‌جویی در زمان است که گرمایش سریع و کنترل دقیق را برای جوشیدن سریع و جوشیدن بدون سوختگی میسر می‌نماید. تجتق گاز جدید InstaView با سرویس ال‌جی ThinQ Recipe نیز سازگار است. این سرویس که در اوایل سال جاری معرفی شد، با ارائه بیش از 18000 دستور العمل قابل خرید، تجربه آشپزی خانگی راحت تری را ارائه می‌کند.

مایکروویو Over-the-Range ال‌جی

اجاق مایکروویو Over-the-Range ال‌جی با ویژگی‌های هوشمند جدید مانند بخارپز و پختن دم کردن، پخت و پز را آسان‌تر می‌کند. برای گرم کردن غذا بدون خشک کردن آن، بخارپز – که همراه با کاسه بخار ارائه شده استفاده می‌شود – نتایج بسیار تر و تازه‌ای ارائه می‌دهد و می‌تواند به سبزیجات کمک کند تا خواص طبیعی خود را بیشتر حفظ کنند. در همین حال، قابلیت Simmer cook از حرارت متوسطی برای نرم کردن ملایم غذا بهره می‌برد. این مایکروویو جدید به فناوری LG ThinQ نیز مجهز شده است، به این معنی که کاربران می‌توانند به خدمات مختلف دستور پخت هوشمند دسترسی داشته باشند و از طیف وسیعی از عملکردهای هوشمند – مانند کنترل از راه دور، نظارت و اعلان وضعیت – از طریق برنامه LG ThinQ برای گوشی‌های هوشمند استفاده کنند. علاوه بر این، این برنامه به کاربران این امکان را نیز می‌دهد که به راحتی به سرویس ThinQ Care ال‌جی دسترسی داشته باشند تا از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«این محصولات آشپزخانه ممتاز جدیدترین فناوری‌های نوآورانه ما را برای تجربه پخت و نظافت سریع‌تر، هوشمندانه‌تر و راحت‌تر ادغام می‌کنند. ما به ارائه لوازم آشپزخانه پیشرفته‌ای ادامه خواهیم داد که به مصرف کنندگان کمک می‌کند از زندگی آشپزی بهتری در خانه لذت ببرند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از 5 تا 8 ژانویه می‌توانند محصولات آشپزخانه هوشمند ال‌جی را در غرفه ال‌جی (#15501، مرکز همایش‌های لاس وگاس) تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید