۱۰ بهمن ۱۴۰۱

جوایز LIFE’S GOOD AWARD ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 + ویدیو

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برنده نهایی جایزه LIFE’S GOOD خود را در نمایشگاه CES 2023 اعلام کرد. جایزه بزرگ به شرکت Dot از کره جنوبی تعلق گرفت.

مدیرعامل چهار فینالیست افتتاحیه جایزه LIFE’S GOOD AWARD را معرفی کرد؛ چالشی نوآورانه که توسط این شرکت راه‌اندازی شده است تا چشم انداز Life’s Good خود را ارتقا دهد و نوآورانی که مشتاق هستند تأثیر مثبتی بر زندگی مردم و کره زمین بگذارند را توانمند کند.

فینالیست‌ها – Day1Lab، Dot Inc.، NONA Desalination و SOLUTUM – از حمایت ال‌جی برای کمک به تنظیم دقیق و راه‌اندازی راه‌حل‌های ابداعی خود برای ایجاد زندگی بهتر برای همه برخوردار خواهند شد. پس از اینکه چهار تیم ایده‌های خود را برای آخرین بار در 16 ژانویه در LG Sciencepark در سئول، کره مطرح کردند، بر اساس رتبه بندی جوایز، مبلغ کلی جایزه 1.05 میلیون دلاری بین چهار برنده تقسیم خواهد شد.

هیئت داوران، چهار تیم نهایی را پس از ارائه راهکارهای نوآورانه خود در دور نهایی جایزه، که در 16 ژانویه در خلال کنفرانس LIFE’S GOOD AWARD در LG Sciencepark در سئول، کره برگزار شد، رتبه بندی کرد. لی سام سو و مدیر ارشد فناوری دکتر کیم بیونگ هون نیز حضور داشتند.

این جایزه مظهر چشم انداز ESG ال‌جی از زندگی بهتر برای همه (Better Life for All) با هدف ایجاد آینده‌ای روشن‌تر برای سیاره زمین و مردم است. هدف این شرکت جلب ایده‌هایی برای پایداری و دسترسی زیست‌محیطی بود که دو محور کلیدی ابتکار بلندمدت ESG، برنامه Better Life Plan 2030 به شمار می‌رود. راه‌حل‌های مبتکرانه ارائه‌شده توسط چهار برنده، قدرت و پتانسیل فناوری در ازای خوبی را برای گسترش تاثیر مثبت بر جهان نشان می‌دهد.

تیم‌های برنده عبارتند از:

  • Dot Inc. از کره جنوبی (جایزه جایزه بزرگ / 700000 دلار آمریکا)
  • SOLUTUM دومین برنده (طلا/200000 دلار)
  • Day1Lab کره جنوبی (نقره/100000 دلار)
  • NONA Technologies ایالات متحده (برنز/50000 دلار)

شرکت Dot Inc یک دستگاه نمایشگر اطلاع رسانی کمکی برای افراد کم بینا ساخته است که از 2400 پین بریل – یا “نقطه” – که به بالا و پایین حرکت می کنند، تشکیل شده است. این دستگاه جدید تصاویر، نقشه‌ها و سایر اطلاعات دیجیتال متنوع از دستگاه‌های متصل مانند رایانه و تلفن همراه را به نمایشگری برای درک کاربران کم بینا تبدیل می‌کند.

در ویدیوی زیر می‌تواند خلاصه‌ای از ایده‌های برنده را مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید