۰۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی محصولات LG ThinQ UP در نمایشگاه CES 2023 + ویدیو

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) لوازم خانگی قابل ارتقاء LG ThinQ UP خود از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی CES 2023 به نمایش گذاشت.

لوازم خانگی ال‌جی که می‌توانند با نیازهای منحصر به فرد و تغییر سبک زندگی هر مشتری سازگار شوند، کاربران را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌ها و عملکردهای جدید بدون نیاز به خرید اضافی لذت ببرند.

لوازم خانگی LG ThinQ UP به لطف توانایی آنها در افزودن ویژگی‌های جدید ایجادشده توسط ال‌جی بر اساس تجزیه و تحلیل سبک زندگی و الگوهای استفاده کاربران، می‌توانند برای رفع نیازهای دائمی کاربران تکامل یابند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری با نصب آسان از برنامه LG ThinQ در دسترس هستند، و حتی توصیه‌های قابلیت‌های متناسب را بر اساس سابقه استفاده شخصی و ترجیحات ارائه می‌دهد. مفهوم لوازم شخصی‌سازی شده ThinQ UP ال‌جی به این معنی است که مصرف‌کنندگان می‌توانند از جدیدترین ویژگی‌ها بدون نیاز به «به‌روزرسانی» مداوم به یک دستگاه کاملاً جدید لذت ببرند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) چندی پیش اعلام کرد که فرآیند به‌روزرسانی نرم‌افزار برای لوازم خانگی ThinQ™ UP خود اخیراً تأییدیه فرآیند به‌روزرسانی نرم‌افزار را از UL Solutions دریافت کرده است. اولین گواهینامه ال‌جی در ارتباط با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، تأییدیه جدید اطمینان‌پذیری فرایند به‌روزرسانی قابلیت‌ها را برای محصولاتی از جمله ماشین لباسشویی، خشک‌کن و یخچال 27 اینچی ThinQ UP ال‌جی تأیید می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا با ویژگی جدید این محصولات بیشتر آشنا شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید