۰۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی تلویزیون بی‌سیم OLED جدید ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 + ویدیو

ال‌جی تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M (مدل M3) خود را در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد. این تلویزیون اولین تلویزیون در جهان با فناوری Zero Connect است که یک فناوری انتقال بی‌سیم تصویر و صدا در زمان واقعی در 4K 120Hz به شمار می‌رود.

تلویزیون OLED جدید انقلابی M3 کیفیت تصویر و صدای عالی و همچنین انعطاف‌پذیری بیشتری را برای نصب و اتصال ارائه می‌دهد. دستاورد خیره‌کننده 4K OLED بی‌سیم ال‌جی در دو دسته فناوری و طراحی، جوایز نوآوری نمایشگاه CES 2023 را دریافت کرد.

برخلاف تلویزیون‌های معمولی، که همه درگاه‌های ورودی برای اتصال دستگاه‌های خارجی در پشت یا کناره‌ها قرار دارند، M3 با جعبه Zero Connect جداگانه ارائه می‌شود که سیگنال‌های ویدیویی و صوتی را به‌صورت بی‌سیم به صفحه نمایش سینمایی ۹۷ اینچی ال‌جی ارسال می‌کند. از آنجایی که می‌توان آن را دور از تلویزیون قرار داد، جعبه Zero Connect به ایجاد محیط تماشای تمیزتر و بدون حواس‌پرتی کمک می‌کند و به کاربران آزادی بیشتری برای چیدمان فضای خود می‌دهد.

این جعبه دارای پورت‌های متعددی برای اتصال دستگاه‌های HDMI متداول، مانند ستاپ باکس‌های کابلی/ماهواره‌ای و کنسول‌های بازی است و می‌تواند به صورت بی‌سیم با ساندبارهای سازگار برای صدای غنی‌تر، قدرتمندتر و راحتی بدون کابل اضافی متصل شود. M3 و جعبه Zero Connect همراه با ارائه آزادی بیشتر به کاربران هنگام تنظیم فضای خود، این امکان را می دهد که به راحتی تلویزیون OLED جدید ال‌جی را بدون کابل درهم نصب کنند. علاوه بر این، بدون هیچ سیمی که کاربران را از لذت بردن از تجربه تماشای آن‌ها مزاحم کند، طراحی مینیمالیسم شیک با یک دیوار تلویزیون 97 اینچی حتی نفس‌گیرتر هم می‌شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید این تلویزیون منحصر به فرد را تماشا کنید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید