۰۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی دوربین هوشمند 4K ال‌جی برای مراکز سلامت و بهداشت

دوربین فیلمبرداری جدید با LG webOS تعامل راحت پزشکان و بیماران را در روز و شب تسهیل می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از دوربین فیلمبرداری LG Smart Cam Pro خود (مدل AN-VC22PR) که یک دوربین 4K است و برای استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی طراحی شده رونمایی کرد. دوربین LG Smart Cam Pro کیفیت تصویر واضح و شفاف را با یا بدون چراغ روشن ارائه می‌دهد و امکان برقراری ارتباط ویدیویی یکپارچه را در هر زمانی از روز یا شب فراهم می‌کند. مدل جدید از طریق ادغام پلت فرم همه کاره webOS ال‌جی، قابلیت سفارشی‌سازی را به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهد.

دوربین LG Smart Cam Pro یک دوربین اصلی 4K RGB و یک دوربین دید در شب 4K دارد که هر کدام تصاویر واضح و با وضوح فوق العاده بالا (3,840x 2,160) و زوم دیجیتال 4 برابر را ارائه می‌دهند. این دستگاه از افکت HDR ال‌جی نیز استفاده می‌کند که رنگ و کنتراست را تنظیم می‌کند تا سوژه را راحت‌تر ببیند، حتی زمانی که نور پس‌زمینه با نور قوی، طبیعی یا مصنوعی وجود دارد. هنگامی که با تلویزیون/نمایشگر در اتاق بیمار جفت می‌شود، دوربین هوشمند ال‌جی با راهکار سفارشی این امکان را برای کارکنان پزشکی فراهم می‌کند تا دوره های خود را به صورت مجازی کامل کرده و مطمئن شوند که آیا بیمار قبل از رسیدگی فیزیکی به حمایت خاصی نیاز دارد یا خیر. همچنین، پس از پذیرفتن تماسی که از طریق LG Smart Cam Pro انجام می‌شود، صفحه تلویزیون گیرنده TV از محتوایی که مشاهده می‌شود به فید دوربین تغییر می‌کند، سپس پس از پایان تماس برمی‌گردد.

LG Smart Cam Pro با طراحی جمع و جور و صرفه جویی در فضا با پایه تاشو، می‌تواند روی تلویزیون یا نمایشگر یا نزدیک آن قرار گیرد. این دستگاه دارای پوشش ظریف و نقره‌ای تیره و جلوی مشکی براق است که دارای یک پوشش دستی برای حفظ حریم خصوصی است که می‌تواند به صلاحدید کاربر روی لنز اصلی جابجا شود. برای برقراری ارتباط واضح بین بیماران و کادر پزشکی، LG Smart Cam Pro مجهز به سیستم میکروفون 4 طرفه داخلی با حذف اکو و کاهش نویز است.

علاوه بر این، دوربین هوشمند 4K ال‌جی از پلتفرم webOS ال‌جی استفاده می‌کند که تجربه کاربری راحت با قابلیت افزودن سرویس‌های جدید و سفارشی‌شده در آینده را فراهم می‌کند و یک سیستم Qualcomm Technologies, Inc. با عملکرد بالا بر روی تراشه (SoC) برای اینترنت اشیا (IoT) قادر به ارائه یک تجربه ویدیویی عالی و برنامه های کاربردی Edge AI فشرده است  و خدمات نرم افزاری یکپارچه برای راهکارهای مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهد.

جفری تورنس، معاون ارشد و مدیر کل Connected و کوالکوم تکنولوژی، گفت:

«استفاده از نوآوری‌های سیستم روی تراشه Qualcomm Technologies و پلتفرم webOS  ال‌جی به دوربین هوشمند ال‌جی اجازه می‌دهد تا نحوه انجام خدمات پزشکی در سراسر جهان را تغییر دهد. ال‌جی و کوالکوم به پیشرفت فناوری دوربین IoT برای مصرف کنندگان و مشاغل به طور یکسان ادامه می دهند.»

پایک کی مون، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری نمایش اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«بر اساس پلت فرم LG webOS و SoC پیشرفته کوالکام، دوربین جدید LG Smart Cam Pro یک دوربین فیمبرداری 4K است که هدف آن ارائه یک وسیله مناسب برای ارتباط پرسنل پزشکی و بیمار در محیط های پرمشغله مراقبت‌های بهداشتی است. ال‌جی که یک شریک نوآوری قابل اعتماد است، به ارائه طیف وسیعی از محصولاتی که برای پاسخگویی به نیازهای خاص بخش‌های مختلف تجاری طراحی شده‌اند، ادامه خواهد داد.»

دوربین هوشمند ال‌جی در نمایشگاه ISE 2023 که از 31 ژانویه تا 3 فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوآوری، به وب سایت www.lg.com/global/business/commercial-tv/lg-an-vc22pr مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید