۳۰ خرداد ۱۳۹۴

یک تلویزیون Ultra HD جدید با طراحی Dual Metal

تلویزیون جدید Ultra HD ال‌جی (مدل UF6700) ظاهری بسیار مدرن دارد و طراحی آن Dual Metal است. به این معنی که علاوه بر قاب فلزی زیبا، به طراحی فوق باریک Ultra Slim نیز مجهز است. این دو ایده طراحی تجربه مشاهده محتوای 4K را بیشتر می‌کند و بهبود می‌بخشد و مکملی برای دکور داخلی شما محسوب می‌شود. ناگفته نماند که این محصول در ابعاد 40، 43، 49، 55، 60 و 65 اینچ عرضه می‌شود و قیمتی مقرون به‌صرفه نیز دارد.

پنل IPS 4K به تلویزیون UF6700 امکان می‌دهد تا وضوح شگفت‌انگیز 2160×3840 پیکسل را برای صفحه‌نمایش ایجاد کند. این پنل بازتولید رنگ دقیق، زاویه دید وسیع و ثبات بهتر تصویر را ساده می‌کند. استقامت پنل با ساختار Stable Screen ال‌جی در پنل تضمین می‌شود. این ساختار تجربه مشاهده کلی را بهبود می‌بخشد و این اطمینان را حاصل می‌کند که پنل IPS تصاویر روی صفحه را، بعد از ایجاد ضربه یا تلنگر ،سریع‌تر از پنل‌های رقیب بازیابی می‌کند.

با استفاده از سیستم صدای فراگیر پیشرفته Virtual Surround ال‌جی، بینندگان از تجربه شنیداری بسیار خوبی مستقیماً از طریق دستگاه تلویزیون بهره‌مند می‌شوند. جزییات صدای غنی و عمیق از چندین سو منتشر می‌شود تا تأثیر مشابه وجود چندین بلندگو در اطراف تلویزیون ایجاد کند.

افزون بر این، تلویزیون UF6700 از قابلیت پیشرفته ارتقای تصاویر به 4K برخوردار است و می‌تواند محتوای SD، HD و Full HD را به کیفیتی نزدیک به 4K ارتقا دهد. در صدر این قابلیت‌ها، رمزگشای 4K 60p HEVC است که به کاربران امکان می‌دهد تا از برنامه‌های تلویزیونی و محتوایی که در درایوهای جانبی با کیفیت 4K ذخیره شده است لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید