۱۱ تیر ۱۳۹۷

طراحی هوشمندانه قاب فلزی مقاوم در ال‌جی Q6 برای پیشگیری از آسیب‌دیدگی

ال‌جی Q6 با این طراحی کمینه‌گرا و شیک عالی به نظر می‌رسد. این محصول هیچ برآمدگی ناخوشایندی در بخش دوربین ندارد و ظاهرش یکدست و صاف است. انحنای جذاب با گوشه‌های گرد بدنه با گوشه‌های نمایشگر مطابقت دارد. ال‌جی Q6 قاب شیک فلزی دارد اما هم سبک است و هم در برابر استفاده روزانه بسیار مقاوم و مستحکم‌تر.

 بدنه فلزی ال‌جی Q6 با استفاده از قاب سبک‌ وزن «H Beam» ساخته شده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ فوق‌العاده قوی تقویت شده است. این بدنه به منظور تحمل بهتر فشار از هر طرف طراحی شده است.

بنابراین، یکی از ویژگی‌های کلیدی این گوشی هوشمند مقاومت بالای آن است. قاب فلزی این گوشی که از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ ساخته شده است (فلزی بسیار مستحکم که در صنایع هوا فضا استفاده می‌شود) و با توجه به گوشه‌های خمیده جلوی ضربه‌ها را گرفته و از گوشی حفاظت می‌کند.

M700A-Black-32GB_Durable-metal-frame_21082017_D-e1507784171412

گوشی ال‌جی Q6 بر اساس استاندارد نظامی MIL-STD 810G ساخته شده است. استانداردی که توسط ارتش آمریکا طراحی شده است و میزان مقاومت گوشی را در مقابل گرمای شدید، باران، رطوبت، گرد و غبار را می‌سنجد. باتری گوشی Q6 نیز توانسته تست‌های بسیار سختی را از سر بگذراند و حتی از استانداردهای بین‌المللی مورد نیاز نیز فراتر برود.

سخت‌افزار گوشی به گونه‌ای است که گرمای ایجاد شده را به راحتی برطرف می‌کند. سیستم مرکزی خنک‌کننده با فضای داخل گوشی هماهنگ شده است و قطعاتی که گرما تولید می‌کنند در دورترین فاصله ممکن از یکدیگر قرار گرفته‌اند تا میزان تولید گرما را به حداقل برسانند.

۱ نظر

آرمین ۱۱ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

آپدیت اندروید ۸ کیو ۶ کی میاد؟

نظر دهید