۰۵ بهمن ۱۴۰۱

اتاق بازی ال‌جی دیسپلی در CES 2023؛ درست همانجایی که یک گیمر می‌خواهد + ویدیو

ال‌جی دیسپلی در CES 2023 با مهیا کردن یک اتاق بازی ایده‌آل رویای گیمرها را برآورده کرد؛ اینجا درست همانجایی است که یک گیمر می‌خواهد صبح تا شب و شب تا صبحش را سر کند.

ال‌جی دیسپلی (LG Display) در نمایشگاه CES 2023 نمایشگرهای OLED مختلفی را برای بازی معرفی کرد که نیازهای گیمرها را برآورده می‌کند. اتاق بازی ال‌جی دیسپلی پنل 45 اینچ OLED Ultra-Wide و 27 اینچ QHD OLED را به نمایش گذاشت که تجربه بازی بی‌نظیری را با زمان پاسخگویی سریع 0.03 میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و کیفیت تصویر ثابت با مزایای راحتی چشم ارائه می‌دهد.

پنل OLED منحنی 45 اینچی ال‌جی دیسپلی به نمایشگر اجازه می‌دهد تا انحنای مناسب مطابق با سبک بازی خم شود و محیطی عالی برای بازی ارائه دهد. فناوری «Bendable» نمایشگرهای صفحه تخت را قادر می‌سازد تا 800R خم شوند و منحنی بهینه‌ای را ایجاد می‌کند که عملکرد عالی در بازی را به خصوص برای بازی‌های مسابقه‌ای همه جانبه ارائه می‌دهد.

این نمایشگر OLED خمیده فوق عریض 45 اینچی دارای یک پلاریزه کننده ویژه بازی برای به حداقل رساندن انعکاس روی صفحه است که تصویر سیاه کامل، کیفیت تصویر عمیق و بازتولید رنگ دقیق را در هر محیطی فراهم می‌کند. علاوه بر این، دارای کمترین انتشار نور آبی در صنعت است. همچنین برای کاهش سردرد در طول جلسات بازی بدون سوسو زدن است و باعث راحتی چشم برای گیمرها می‌شود.

با فناوری‌های انقلابی OLED ال‌جی دیسپلی، نمایشگر 27 اینچی QHD OLED کیفیت تصویر بی‌نظیری را درک می‌کند و برای بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS) و بازی‌های اکشن که به زمان پاسخگویی سریع و دقت بالا نیاز دارند، مناسب است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید