۲۸ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی چشم‌انداز ESG برای یک زندگی بهتر برای همه را در CES 2023 معرفی می‌کند

وعده شرکت ال‌جی برای آینده و نوآوری برای سیاره و مردم در بخش “Better Life for All” به طور کامل نمایش داده می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه CES 2023 بر تعهد مستمر خود به پایداری تمرکز خواهد کرد و چشم‌انداز ESG و آخرین نوآوری‌های تاثیرگذار خود را در نمایشگاهی انحصاری به نام بخش Better Life for All به نمایش می‌گذارد.

بخش Better Life for All با ارائه یک نمای کلی از تلاش‌های پایداری ال‌جی، از جمله نقاط عطف اصلی ESG، ابتکارات فعلی و اهداف بلندمدت، از سه بخش منحصر به فرد تشکیل شده است: برای سیاره، برای مردم و تعهد ما. این نمایشگاه همچنین چهار اثر فینالیست افتتاحیه LIFE’S GOOD AWARD ال‌جی را معرفی می‌کند؛ چالشی نوآورانه که برای انتشار پیام Life’s Good این شرکت و توانمندسازی نوآورانی که به دنبال ایجاد تفاوت مثبت برای مردم و کره زمین هستند، ایجاد شده است.

محورهای اصلی برنامه ESG ال‌جی در همه جنبه‌های بخش Better Life for All گنجانده شده است. آیتم‌های اطلاعاتی ارائه شده در این بخش، خط بریل را برای افراد دارای اختلالات بینایی ارائه می‌کند و در ارتفاعی قرار می‌گیرد که خواندن آسان را برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند، ممکن می‌سازد. راهنماهای مسلط به زبان اشاره و همچنین یک LG CLOi GuideBot برنامه‌ریزی شده برای ارائه خدمات زبان اشاره دیجیتال-انسان در محل حضور خواهند داشت. خود این بخش با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ساخته خواهد شد.

زندگی بهتر برای همه: نوآوری برای آینده‌ای پایدار و برنامه زندگی بهتر 2030

بخش For the Planet در این منطقه، ابتکارات زیست محیطی متنوع ال‌جی را ارائه می‌کند که شامل ایجاد چرخه‌های پایدار (Sustainable Cycles) است و ملاحظات سبز را در هر مرحله از چرخه عمر محصول، مانند جمع‌آوری، دفع و هدف‌گذاری مجدد زباله‌های الکترونیکی در مرحله پس از استفاده اولویت قرار می‌دهد. بازدیدکنندگان از بخش For the Planet می‌توانند ببینند که چگونه مواد استخراج شده از زباله‌های الکترونیکی دور ریخته شده در مرکز بازیافت Chilseo (CRC) این شرکت برای تولید قطعات محصولات جدید ال‌جی استفاده می‌شود. همچنین در بخش For the Planet پارک هوشمند ال‌جی (چانگ وون، کره جنوبی)، کارخانه کم مصرف این شرکت و فناوری بازیافت فوم منبسط شده پلی استایرن (EPS) که توسط ال‌جی برای سازگارتر کردن بسته بندی محصولات سازگارتر با محیط زیست توسعه یافته است، برجسته شده است.

بخش دوم نمایشگاه، یعنی بخش برای مردم یا For People، تلاش‌ها و دستاوردهای ال‌جی در دسترسی به محصولات و خدمات را به نمایش می‌گذارد. اینها شامل توسعه دفترچه‌های راهنمای محصول شامل راهنمای صوتی و زبان اشاره و پیاده‌سازی ویژگی‌های دسترسی – مانند تشخیص صدا، دستورالعمل‌های صوتی و حسگرهای تشخیص حرکت – در طیف گسترده‌ای از محصولات ال‌جی است. بخش For People نیز به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا گزینه‌های دسترسی موجود در تلویزیون‌های ال‌جی را بررسی کنند؛ از زیرنویس های صوتی به متن گرفته تا صفحه نمایش زبان اشاره که به راحتی قابل جابجایی و تغییر اندازه است.

بخش تعهد ما یا Our Commitment، سومین و آخرین بخش از منطقه زندگی بهتر برای همه، نشان دهنده تعهد ال‌جی برای تضمین آینده‌ای پایدار – هدف نهایی برنامه زندگی بهتر این شرکت در سال 2030 است. ال‌جی قصد دارد انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) حاصل از تولید محصولات را تا 50 درصد (در مقایسه با سطوح 2017) و انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از استفاده از هفت محصول کلیدی را تا سال 2030 نسبت به سال پایه 2020، 20 درصد در هر واحد کاهش دهد. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد تا سال 2025 ویژگی‌های دسترسی را برای همه خطوط تولید خود ارائه دهد و تا سال 2030 یک کتابچه راهنمای صوتی و راهنمای ویدیویی زبان اشاره برای هر محصول ال‌جی ارائه کند.

لی جئونگ سوک، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:

«در ال‌جی، ما دائماً خودمان را به چالش می‌کشیم تا مسافت بیشتری را طی کنیم و دیدگاه خود برای زندگی بهتر برای همه را به واقعیت تبدیل کنیم. نمایشگاه متمرکز بر ESG ما به بازدیدکنندگان CES بینشی از ارزش‌ها، عزم و تعهدی که به سفر پایداری ما کمک می‌کند و همچنین فناوری‌ها و شیوه‌های نوآورانه‌ای که برای اطمینان از فردای روشن‌تری در حال توسعه هستیم، می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید