۲۷ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی الکترونیکس و Corning سیستم نمایشگر شیشه‌ای پایدار می‌سازند

فناوری ColdFor شرکت Corning طراحی‌های منحنی نمایشگر را با کاهش 25 درصدی ردپای کربن در مقایسه با شکل‌دهی سنتی شیشه‌ای امکان‌پذیر می‌کند.

شرکت Corning به همکاری خود با ال‌جی الکترونیکس، عرضه‌کننده لوازم الکترونیکی مصرفی و قطعات خودرو، برای ارائه صفحه‌نمایش‌های خمیده و پایدار داخلی خودروها ادامه خواهد داد.

این دو شرکت تجهیزات الکترونیکی خودرو و تخصص شیشه را برای کمک به پیشرفت اتصال داخل خودرو، که در نمایشگر منحنی یک خودروساز اروپایی ممتاز معرفی شد، ترکیب کرده و در عین حال نیز ردپای کربن کمتری ایجاد می‌کنند.

صفحه نمایش خمیده این خودروساز اروپایی ممتاز، کنترل‌های دیجیتال و آنالوگ را در طرحی ادغام می‌کند که به نظر می‌رسد روی داشبورد جلوی راننده شناور است.

فناوری ColdForm که به نام کورنینگ ثبت شده است به نمایشگر جان می‌دهد.

یک مطالعه مستقل با اندازه‌گیری اثرات زیست محیطی فناوری ColdForm Corning دریافت که شیشه منحنی با استفاده از این فناوری حداقل ۲۵ درصد ردپای کربن کمتری نسبت به شیشه‌های سنتی خمیده با استفاده از گرما دارد.

شیشه منحنی با استفاده از فناوری ColdForm به ازای هر 1 متر مربع شیشه تولید شده 14.5 متر کیلوگرم CO2 کمتر تولید می‌کند.

با فناوری ColdForm، شیشه در دمای اتاق خم می‌شود و در پایان فرآیند مونتاژ ماژول که توسط ال‌جی و شرکای صنعتی آن انجام می‌شود، به شکل نهایی خود می‌رسد.

مایک کونیگونیس، معاون رئیس و مدیرکل شرکت Corning Automotive Glass Solutions، گفت:

«از آنجایی که مشتریان و خودروسازان همچنان به فناوری‌های پایدارتر برای کمک به دستیابی به اهداف آب و هوایی اولویت می‌دهند، فناوری ColdForm Corning برای پیشرفت این صنعت حیاتی است. ما مفتخریم که با OEMها و شرکای خود برای ارائه تجربیات و فناوری نوآورانه کاربر با ردپای کربن کمتری که زنجیره تامین پایدارتری را امکان‌پذیر می‌کند، همکاری می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید