۲۷ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی الکترونیکس برنده جایزه استارتاپ شرکتی ICC شد

ال‌جی الکترونیکس برنده جوایز Startup Stars Corporate (CSS Awards) 2022 به میزبانی اتاق بازرگانی بین المللی (ISS) در لندن شد.

جوایز CSS یک جایزه جهانی سالانه است که توسط بزرگترین سازمان اقتصادی بین المللی خصوصی جهان برگزار می‌شود. این جایزه 100 شرکت برتر را انتخاب می‌کند که فعالانه از استارتاپ‌ها حمایت کرده و با آنها همکاری کرده‌اند. هر کدام 50 شرکت را از دسته‌های Startup Stars و Open Innovation Challengers انتخاب می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس به عنوان ستاره استارتاپ شرکتی شرق آسیا برای دستیابی به بهترین نتایج در رده نوآوری باز در شرق آسیا انتخاب شد. این شرکت به دلیل همکاری نزدیک با استارتاپ‌ها از طریق یافتن و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی از طریق پلت‌فرم‌های نوآوری باز LG Future Home و مرکز نوآوری آمریکای شمالی (LG NOVA) که در نیمه دوم سال گذشته ساخته شدند، بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

بخش LG Future Home توسط دفتر مرکزی H&A Business LG Electronics برای کشف مشاغل و همکاری با آنها در اختراع لوازم خانگی آینده ایجاد شده است. دفتر مرکزی H&A Business این شرکت پیشرو در نوآوری در بازار جهانی لوازم خانگی است. کارشناسان سرمایه گذاری از شعب خارج از کشور این شرکت در کره، ژاپن، چین، اسرائیل، ایالات متحده و آلمان به دنبال فرصت‌هایی برای همکاری با استارتاپ‌های مختلف و تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در آنها هستند.

بر اساس این پلتفرم‌ها، شرکت الکترونیکی همچنین چالش جهانی نوآوری خانه آینده ال‌جی را در ماه آوریل برگزار کرد تا خدمات لوازم خانگی UP را تقویت کند که می‌تواند پس از خرید کالا به عنوان ارتقاء اضافه شود و در عین حال سرعت ایجاد استارت‌آپ‌های جهانی و اکوسیستم‌های نوآوری باز را افزایش دهد.

در ماه سپتامبر، LG NOVA جشنواره نوآوری پاییز 2022 را در The Craneway Pavilion در سانفرانسیسکو برگزار کرد و از بنیانگذاران، سرمایه‌گذاران و تأثیرگذاران استارتاپ دعوت کرد.

در آنجا، ال‌جی الکترونیکس 9 استارتاپ را معرفی کرد که در مسابقه ایده Mission for the Future انتخاب شده بودند. این شرکت تا سقف 20 میلیون دلار (26.2 میلیارد وون) در استارتاپ‌های انتخاب شده نهایی سرمایه‌گذاری خواهد کرد و پروژه‌هایی را برای نوآوری در رابطه با تجربه مشتری در زمینه‌های تجاری آینده مانند مراقبت‌های بهداشتی، تحرک و متاورس انجام خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید