۲۳ تیر ۱۴۰۱

نمایندگان LG NOVA در کنفرانس Collision برای رساندن پیام نوآوری به همه جهان

پس از رویداد مجمع جهانی اقتصاد، تیم LG NOVA راهی تورنتو، کانادا شد تا به 33000 شرکت کننده در کنفرانس Collision بپیوندد. این نمایشگاه فرصتی برای LG NOVA بود تا در کنار ال‌جی الکترونیکس کانادا، پیام نوآوری این شرکت را از طریق همکاری با مشاغل با شرکت کنندگان از سراسر جهان به اشتراک بگذارد.

نمایندگان LG NOVA، ال‌جی کانادا و شرکت محصولات تجاری ال‌جی با حضور بیش از 1200 استارتاپ و نمایشگاه استارتاپ‌های جدید هر روز، این فرصت را داشتند که با صدها شرکت‌کننده از جمله استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌ها در مورد ابتکارات نوآورانه ال‌جی و برنامه چالش سالانه ال‌جی NOVA برای ماموریت آینده صحبت کنند.

در این رویداد، ال‌جی نوا 20 استارت‌آپ منتخب خود (Selected 20) را معرفی کرد که برای پیشروی در چالش ماموریت آینده 2021 انتخاب شده‌اند. این رویداد فرصتی را برای LG NOVA فراهم کرد تا سه استارتاپ نماینده را برجسته کند – I-EMS Group, Ltd., LifeNome و YBVR که به‌ترتیب نشان‌دهنده Energizing Mobility، Connected Health و فضای متاورس هستند.

راهکارهای نرم‌افزاری I-EMS به اپراتورهای سیستم برق، تاسیسات برق، توسعه دهندگان ریزشبکه، توسعه‌دهندگان جامعه net-zero و اپراتورهای ناوگان EV کمک می‌کند تا سیستم‌های خود را با حداقل هزینه و حداکثر قابلیت اطمینان و انعطاف‌پذیری برنامه‌ریزی و راه‌اندازی کنند.

موتور هوش مصنوعی ژنومیک LifeNome یک پلت فرم جهانی دقیق هوش مصنوعی سلامت برای شرکت‌ها، از داده‌های بیولوژیکی، فیزیولوژیکی و رفتاری برای مداخلات، محصولات و خدمات شخصی برای سلامت و رفاه جهانی استفاده می‌کند.

فناوری YBVR احساسات رویدادهای زنده را از طریق یک تجربه شخصی، همه‌جانبه و تعاملی به طرفداران نزدیک‌تر می‌کند. راهکار کلیدی آن توانایی تبدیل رویدادهای زنده به پخش همه‌جانبه ویدیوهای واقعیت توسعه‌یافته (XR) را در زمان واقعی با تاخیر بسیار کم در چندین دستگاه فراهم می‌کند.

هر دو رویداد فرصت‌های خوبی را برای ال‌جی و LG NOVA فراهم کردند تا نه تنها آینده را از طریق همکاری مستمر خود در استارت‌آپ به نمایش بگذارند، بلکه برای ایجاد آگاهی برای دیدگاه ال‌جی از نوآوری برای بهبود کیفیت زندگی و تلاش‌ها برای ساختن آینده‌ای بهتر، آگاهی ایجاد کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید