۲۳ تیر ۱۴۰۱

همکاری ال‌جی با “جرمی زوکر” برای نمایش مانیتورها، لپ‌تاپ‌ها و پروژکتورهای پیشرو در بازار

جرمی زوکر نشان می‌دهد که چگونه لپ‌تاپ Gram ال‌جی، مانیتور فوق عریض و پروژکتور CineBeam کاملاً با سبک زندگی خلاقانه او مطابقت دارد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و جرمی زوکر، خواننده و ترانه‌سرا چند پلاتینی، همکاری مشترکی را برای ایجاد یک مجموعه محتوای انحصاری پشت صحنه به تصویر می‌کشد که در طول تور کنسرت آتی خود در سراسر اروپا از جمله بریتانیا در ماه جولای خلق می‌کند.

زوکر که اخیراً به عنوان سفیر محصولات نوآورانه ال‌جی معرفی شده است، زندگی، افکار و موسیقی خود را در حین سفر برای کنسرت‌ها به اشتراک می‌گذارد و مخاطبان را با آوازهای صمیمانه‌اش و آهنگ‌هایی که خودش نوشته است در هر ایستگاهی در مسیر مجذوب خود می‌کند. مجموعه محتوای انحصاری Inspire, Perform and Achieve که از طریق اکانت اینستاگرام ال‌جی پخش می‌شود، همچنین نشان می‌دهد که چگونه لپ‌تاپ گرم ال‌جی، مانیتور UltraWide ال‌جی و پروژکتورهای CineBeam ال‌جی با سبک زندگی خلاقانه‌اش «comethru» می‌شوند.

جرمی زوکر در سال 2018 با موفقیت مستقل خود با گواهی پلاتینیوم، comethru، توجه جهانی را به خود جلب کرد. او همچنین برای آهنگ‌های محبوبی مانند تک‌آهنگ پلاتینیومall the kids are depressed  (2018) و دونوازی زیبای او با چلسی کاتلر، با گواهی پلاتینیوم you were good to me (2019) شناخته می‌شود. زوکر در همکاری جدید خود با ال‌جی، بینش تازه‌ای در مورد چگونگی الهام گرفتن، اجرای موسیقی و رسیدن به اهدافش به عنوان یک هنرمند ارائه خواهد کرد.

ال‌جی و زوکر در ماه‌های آینده محتوای متقاعدکننده‌ای را منتشر خواهند کرد، از جمله ویدیوهای کوتاهی در مورد فرآیند تولید موسیقی او با مانیتور ال‌جی UltraWide، سبک زندگی در حال حرکت با LG gram و زمان خاموشی آرام با LG CineBeam. به لطف شراکت جدید، طرفداران در سراسر جهان می‌توانند از یادگیری بیشتر در مورد این هنرمند بسیار با استعداد و اینکه چرا او عاشق کار و استراحت با محصولات نوآورانه ال‌جی است لذت ببرند.

واحد تجاری فناوری اطلاعات ال‌جی متعهد به ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات قدرتمند و کاربرپسند است که کیفیت زندگی در خانه، محل کار و در حین حرکت را بهبود می‌بخشد. از جمله پیشنهادات پیشرو در بازار، مانیتورهای UltraFine و UltraWide درجه یک هستند که برای ویرایش حرفه‌ای و بهره‌وری طراحی شده‌اند. لپ‌تاپ‌های بسیار سبک وزن ال‌جی گرم که برای راحتی در هر مکانی ساخته شده‌اند. و پروژکتورهای CineBeam که تجربه سینمای خانگی را به سطح بالاتری می‌برند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات نوآورانه ال‌جی و اینکه چگونه آنها کاملاً با سبک زندگی خلاقانه جرمی زوکر مطابقت دارند، لطفاً از حساب رسمی اینستاگرام کسب و کار فناوری اطلاعات LG @lg_tech.it دیدن کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید