۲۶ آذر ۱۴۰۱

مدیرعامل ال‌جی چشم‌انداز آینده شرکت را در نمایشگاه CES 2023 به اشتراک می‌گذارد

مدیرعامل ال‌جی چشم‌انداز آینده شرکت را در نمایشگاه CES 2023 به اشتراک می‌گذارد.

شرکت ال‌جی تحت عنوان “Life’s Good”،  نقشه راه را ارائه می‌کند و خط تولید جدید 2023 را در کنفرانس مطبوعاتی CES آینده معرفی خواهد کرد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز اعلام کرد که حضوری به CES بازمی‌گردد، یک غرفه نمایشگاه فیزیکی راه‌اندازی کرده و کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere خود را در ژانویه امسال در لاس وگاس برگزار می‌کند. این کنفرانس مطبوعاتی با مضمون «Life’s Good» قرار است در ساعت 08:00 (PST) در 4 ژانویه در مرکز هماییش‌های Mandalay Bay برگزار شود.

برای شروع این رویداد، مدیر عامل شرکت ویلیام چو روی صحنه می‌رود تا چشم انداز خود را برای آینده ال‌جی ارائه دهد و زمینه های اصلی تمرکز برای سال 2023 و بعد از آن را به اشتراک بگذارد. مدیرعامل چو، نوآوری‌های این شرکت برای زندگی بهتر، چالش‌های جدیدی را که برای گسترش تجارب مشتری بر عهده گرفت و قول بی‌وقفه ال‌جی برای محافظت از محیط‌زیست و کمک به ایجاد جامعه‌ای فراگیرتر، لمس خواهد کرد.

علاوه بر این، ال‌جی جدیدترین محصولات نوآورانه و راهکارهای سبک زندگی هوشمند خود را که برای ارائه تجربیات و ارزش استثنایی مشتریان طراحی شده‌اند، معرفی خواهد کرد. این شامل تلویزیون OLED ال‌جی می‌شود که قدم بعدی را در جشن دهمین سالگرد خود برمی‌دارد و الگوی جدیدی از لوازم خانگی که حتی پس از خرید نیز ارزش بیشتری را ارائه می‌دهد.

این کنفرانس مطبوعاتی در وب سایت شرکت (www.LG.com/CES2023) و کانال LG Global YouTube پخش می‌شود، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند تمام راه حل های سبک زندگی جدید ال‌جی را که در CES 2023 رونمایی شده است، مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید