۲۲ دی ۱۴۰۱

معنای واقعی «زندگی خوب» با شعار ‘Life’s Good’ ال‌جی در CES 2023

با شروع سال جدید با هیجان‌انگیزترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه فناوری جهان، CES پس از دو سال حضور در قالب‌های آنلاین و ترکیبی، به یک رابطه حضوری پرسر و صدا بازگشت. و با گردآوری شرکت‌ها از سراسر جهان زیر یک سقف برای ارائه خلاقانه‌ترین محصولات و راهکارهای خود تا به امروز، این نمایشگاه بزرگ‌ترین و بهترین نسخه نمایشگاه تجاری بود که در آن می‌توانیم اولین نگاهی به آینده فناوری داشته باشیم.

امسال، بر اساس این ایده که پاسخ همیشه با مشتری است، ال‌جی با نشان دادن اینکه چگونه جدیدترین و بهترین محصولات و فناوری‌هایش کیفیت زندگی آن‌ها را بهبود می‌بخشد و تجربه کاربر را به سطوح غیرقابل تصوری می‌رساند، معنای نهفته در چشم‌انداز ’‘Life’s Good’ خود را ارائه کرد.

با ورود به غرفه ال‌جی، بازدیدکنندگان از جدیدترین سازه غول‌پیکر OLED این شرکت عبور کردند، که در هر رویداد CES در دهه گذشته به یکی از جاذبه‌های دیدنی تبدیل شده است.

به مناسبت دهمین سالگرد OLED ال‌جی، سازه جذاب OLED امسال، نمایشگر غول‌پیکر OLED Horizon، از 260 صفحه نمایش 55 اینچی OLED منعطف و با قاب باز تشکیل شده است که به آن امکان می‌دهد با شکلی جدید و کاملاً فریبنده از میراث تاریخی OLED انقلابی درست مثل آینده وسیع آن الهام بگیرد.

چهار تلویزیون فوق‌العاده بزرگ ال‌جی SIGNATURE OLED M (مدل M3) برای خوشامدگویی به بازدیدکنندگان در داخل غرفه بودند که به‌طور یکپارچه کنار هم قرار گرفتند تا مسحورکننده‌ترین تصاویر را نمایش دهند، زیرا به نظر می‌رسید در هوا بدون سیم یا کابل شناور هستند. تلویزیون M3 اولین تلویزیون 4K 120Hz جهان با اتصال AV بی‌سیم از یک جعبه جداگانه Zero Connect استفاده می‌کند که انتقال بی‌سیم سیگنال‌های ویدئویی و صوتی و همچنین اتصال به دستگاه‌های خارجی را امکان پذیر می‌کند و به کاربران فرآیند نصب ساده‌تر و آزادی بیشتری را در هنگام طراحی فضای داخلی خانه رویایی آنها می‌دهد.

یکی دیگر از نوآوری‌های جدید OLED که در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته شد، تلویزیون ال‌جی OLED T است که به لطف ترکیبی زیبا از شیشه، چوب و فناوری صفحه نمایش شفاف انقلابی، به همان اندازه که یک نمایشگر است، یک اثر هنری نیز به شمار می‌رود.

تلویزیون LG OLED T با داشتن یک اتصال بی سیم AV و توانایی دیدن از طریق صفحه نمایش با وضوح بالا، حتی در هنگام استفاده، ترکیبی از واقعیت و خیال را ارائه می‌دهد که محتوای روی صفحه را با اشیاء یا فضاهای فیزیکی برای ایجاد محتوا هماهنگ در آینده می‌کند.

علاوه بر این، غرفه ال‌جی خانه سایر تلویزیون‌های OLED جدید مانند مدل Micro LED ال‌جی بود که به لطف صفحه نمایش عظیم ۱۳۶ اینچی با وضوح 4K  و نرخ تازه‌سازی سریع ۱۲۰ هرتز، تجربه‌های تماشای سینمایی بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد. با طراحی مدولار که نصب و راه اندازی را سریع و آسان می‌کند، هر کاشی به صورت بی‌سیم به هم متصل می‌شود تا دردسر چیدمان چند کابل را از بین ببرد. تنها چند متر دورتر، تلویزیون فوق‌العاده ال‌جی SIGNATURE OLED 8K (مدل 88Z3) تصاویری واقع‌گرایانه را به شرکت‌کنندگان در CES ارائه کرد که باید از طریق کیفیت تصویر دقیق و شفاف که نمایشگر غول‌پیکر 88 اینچی آن را پشتیبانی می‌کند، باور کرد.

بازدیدکنندگان می‌توانند بفهمند که چگونه تلویزیون‌های OLED ال‌جی با سبک زندگی و سلیقه منحصربه‌فرد مردم، با اتاق ویژه‌ای که از  تلویزیون97 اینچی OLED M ال‌جی، ساندبا  ال‌جی (مدل S95QR) و نمایشگرهای پروجکشن برای نمایش یک صفحه‌نمایش چندگانه جدید و فوق‌العاده غوطه‌ور استفاده می‌کند، همگام می‌شوند. تجربه و همچنین نگاهی به امکانات چندحسی امروز و فردا بیندازند.

قدرت OLED به تلویزیون‌های این شرکت نیز محدود نمی‌شود. آخرین مانیتورهای گیمینگ UltraGear ممتاز ال‌جی مجهز به اولین پنل OLED 240 هرتزی دنیا در اندازه‌های جدید 27 و 45 اینچی زمان پاسخ‌گویی رکوردشکنی 0.03 میلی‌ثانیه (خاکستری به خاکستری) را ارائه می‌کنند. مدل 45 اینچی فوق العاده با انحنای 800R، از پتانسیل بسیار زیاد OLED با نرخ تازه سازی 240 هرتز بهره می‌برد که غوطه‌وری کامل در بازی را در هر بار تضمین می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید