۲۲ دی ۱۴۰۱

تلویزیون‌های رول‌شونده ال‌جی در سقف خودرو، رویای کودکی ما را به حقیقت می‌پیوندد

روی صندلی عقب خودرو بنشینید، نمایشگر رول‌شونده‌ی ال‌جی را پایین کشیده و از تماشای فیلم و تلویزیون درطول مسیر لذت ببرید.

رویداد CES همواره میزبان معرفی محصولاتی بوده است که شاید بتوانید برخی از آن‌ها را سال آینده خریداری کنید و برخی دیگر از این فناوری‌ها احتمالاً تا یک‌دهه‌ی دیگر دردسترس قرار نخواهند گرفت. ال‌جی دیسپلی امسال سعی کرد از قدرت تخیل خود در ساخت محصولات جدیدی حوزه‌ی نمایشگرها استفاده کند. یکی از محصولات جذاب این شرکت، نمایشگر OLED رول‌شونده‌ای است که تجربه‌ی لذت‌بردن از تماشای محتوا را دراختیار سرنشینان خودروها قرار می‌دهد.

تعداد شرکت‌هایی که در رویداد CES 2023، محصولاتی را برای آینده‌ی خودروهای خودران معرفی کردند، انگشت‌شمار است. قرار دادن تلویزیون در داخل خودرو، ایده‌ی جدیدی نیست و مطمئناً بسیاری از ما در دوره‌ی کودکی همیشه رؤیای تماشای تلویزیون در خودروها را درسر داشته‌ایم. این درحالی است که امروزه بسیاری از خودروها به پنل‌های LCD کوچک مجهز هستند که اکثر آن‌ها پشت صندلی‌ها نصب شده‌اند.

ال‌جی دیسپلی در جریان نمایشگاه CES 2023 ایده‌ی بهتری را پیشهاد داده است که به‌نظر می‌رسد رؤیای کودکی بسیاری از مردم را به‌حقیقت پیوند می‌زند. این شرکت از همان فناوری OLED منعطف موجود در تلویزیون‌ های رول‌شونده‌ی ۸۷ هزار دلاری خود استفاده کرده و آن را به سقف خودرو چسبانده است.

به‌نوشته‌ی Gizmodo، پنل رول‌شونده‌ی جدید ال‌جی هنگام جمع‌شدن، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و پس از این‌که درحالت نمایش قرار بگیرد، صفحه‌ای به‌ابعاد ۱۸ اینچ را دراختیار مسافران خودرو قرار می‌دهد که می‌توانند از آن برای تماشای فیلم، تلویزیون یا حتی برقراری تماس‌های تصویری استفاده کنند. مطمئناً دسترسی به چنین سیستم سرگرمی جذابی، باعث خواهد شد مسافت‌های طولانی چندساعته برای مسافران به‌سرعت باد بگذرد.

منبع: وب سایت زومیت

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید