۲۰ دی ۱۴۰۱

ال‌جی در CES 2023 لبخندی به چهره همه می‌آورد

هفته گذشته، نمایشگاه CES پذیرای هزاران بازدیدکننده شد که از دیدن آخرین نوآوری‌ها در لوازم الکترونیکی مصرفی هیجان زده بود.

از آنجایی که ال‌جی دائماً خود را به چالش می‌کشد تا چشم‌اندازش برای زندگی بهتر را برای همه به واقعیت تبدیل کند، با موضوع Life’s Good، توانست جدیدترین فناوری‌ها و محصولات مشتری محور خود را در غرفه CES خود برای هر بازدید کننده، صرف نظر از توانایی‌های موروثی، برای تجربه و لذت بردن معرفی کند.

با وفادار ماندن به تعهد و چشم‌انداز شرکت برای افزایش دسترسی برای همه، این شرکت به طور فعال اقداماتی را برای افزایش دسترسی در سال جاری آغاز کرده است. این تعهد در طول کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی که در 4 ژانویه به صورت زنده پخش شد، با یک مترجم زبان اشاره در گوشه سمت راست پایین نمایش داده شد تا به بینندگان ناشنوا اجازه دهد تا در خانه یا هر کجا که بوده‌اند، آن را دنبال کنند.

نه تنها این، که تلاش‌های دسترسی ال‌جی در غرفه در محل نیز برجسته بود و این شرکت از ادوارد توری جارمیلو، مترجم زبان اشاره، در محل دعوت کرد تا برای شرکت‌کنندگانی که مشکلات شنوایی داشتند، ترجمه ASL را شخصاً ارائه دهد.

علاوه بر این، در بخش Better Life for All در غرفه ال‌جی، اطلاعات به خط بریل برای افراد دارای اختلالات بینایی ارائه شد و در ارتفاعی قرار داده شد تا خواندن آسان برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند را ممکن سازد.

بازدیدکنندگانی که دارای اختلالات بینایی و شنوایی بودند از ابراز قدردانی خود از ویژگی‌های مختلف دسترسی که ال‌جی در غرفه وسیع خود ارائه می‌کرد خجالت نمی‌کشیدند.

آقای جارمیلو گفت:

«دیدن این همه واکنش مثبت در طول مدت کارم در غرفه CES ال‌جی شگفت‌انگیز بود. به یاد دارم که یکی از بازدیدکنندگان برای بار دوم به غرفه ما آمد، اما این بار با یکی از دوستانش. من همیشه خوشحالم که نقش خود را در ارتقای سطح جدیدی از دسترسی با ال‌جی ایفا می‌کنم، برندی که به تجربه هر فرد در نمایشگاه‌های تجاری بزرگ مانند CES اهمیت یکسانی می‌دهد، و ما می‌توانیم این تلاش‌ها را در محصولات و خدمات آنها نیز مشاهده کنیم.»

این شرکت با موفقیت نشان داد که چگونه گرما و مثبت بودن را می‌توان از طریق قدرت فناوری گسترش داد، زیرا همچنان لبخند را بر روی صورت مشتریان با تمام توانایی ها نشان می‌دهد. هنوز چیزهای بیشتری در راه است. پس با وبلاگ ال‌جی همراه باشید تا سفر ال‌جی برای ایجاد زندگی بهتر برای همه را دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید