۱۹ دی ۱۴۰۱

چشم‌انداز ال‌جی برای ایجاد تجربه‌ نمایشگری که کاملاً متناسب با سلیقه و سبک زندگی شماست

در حالی که جهان به استقبال سال جدید می‌رود، ال‌جی با اعلام بیانیه چشم‌انداز جدید نمایشگر خود، «Sync to You, Open to All» مشغول آغاز یک دوره جدید در تلویزیون است. چشم انداز این شرکت برای حال و آینده صفحه نمایش، همگام سازی تجربه کاربر با سلیقه و سبک زندگی فردی هر کاربر است. ال‌جی با این دیدگاه نشان می‌دهد که صفحه نمایش را به عنوان یک بسط یکپارچه از زندگی روزمره مردم می‌بیند؛ یعنی مکانی که می‌توان برای سرگرم شدن، ارتباط برقرار کردن، تعقیب علایق و موارد دیگر به آنجا رفت.

چشم انداز Sync to You, Open to All (همگام‌سازی برای شما، باز برای همه)، اگرچه جدید است، اما ادامه تعهد بلندمدت ال‌جی برای تغییر نقش تلویزیون است. هدف این شرکت این است که با انعکاس نظر مشتری در طول سفر تجربه کاربر چشم انداز خود را تحقق بخشد و بازخورد را در تمامی جوانب – از توسعه محصول و خدمات گرفته تا ویژگی‌های رابط کاربری (UI)، طراحی و البته تجربه مشاهده عملی کند.

در تجسم مجدد ال‌جی از تلویزیون، تلویزیون اتاق نشیمن اکنون به عنوان یک مرکز لایف استایل در نظر گرفته می‌شود – که بر ارائه یک تجربه شخصی‌سازی‌شده و قابل تنظیم متمرکز است و به کاربران اجازه می‌دهد کارهای بیشتری انجام دهند و بیشتر حضور داشته باشند.

چشم انداز “Sync to You” به ارائه یک تجربه کاربری مربوط می‌شود که شخصی‌سازی را به سطح جدیدی می‌برد؛ جایی که از نظر سخت افزاری، به معنای معرفی محصولات جدید و متنوع صفحه نمایش برای مخاطبان مختلف است. اینها شامل صفحه نمایش‌هایی هستند که از فناوری Zero Connect استفاده می‌کنند تا آزادی فضایی و طراحی داخلی را فراهم کنند، صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیری که کاربران بتوانند با توجه به نیازهای خود خم کنند و فراتر از طراحی معمولی باشند.

تا آنجا که به نرم افزار مربوط می‌شود، «Sync to You» به لطف webOS، پلت فرم تلویزیون هوشمند باز و دائماً در حال تکامل ال‌جی، بر ارائه تجربیات منحصر به فرد بهینه شده برای هر کاربر تمرکز دارد. این شامل توانایی سفارشی کردن طیف وسیعی از عملکردها و تنظیمات بر اساس ترجیحات فرد است که از پیکربندی رابط کاربری، توصیه‌های محتوا و کیفیت تصویر شروع می‌شود. اما به لطف گستره وسیعی از خدمات تعاملی از دسته‌های متنوعی مانند بازی‌های ابری، متاورس، یادگیری از راه دور، امنیت خانه، تناسب اندام یا سلامتی، به ارائه یک تجربه مشتری گسترده نیز توسعه می‌یابد.

همچنین می‌توان به انواع جهان‌های مجازی دسترسی داشت، از DASVERSE، موزه هنر مجازی که می‌توانید در داخل آن قدم بزنید و احساسات فراتر از کارهای خلاقانه را کشف کنید تا SANSAR، که اولین سرویس متاورس تلویزیونی جهان و پلت‌فرم واقعیت ترکیبی کاملی است که رویدادهای زندگی را به طور هم زمان در هر دو جهان ارائه می‌کند. و همین طور Orbit، که یک راهکار ابری جدید است و کاربران را به دنیاهای دیجیتالی به هم پیوسته پیوند می‌دهد. برنامه Masterclass در تلویزیون‌های ال‌جی دسترسی به بیش از 180 کلاس را ارائه می‌دهد و توسط بهترین مربیان جهان تدریس می‌شود. دارندگان تلویزیون ال‌جی با این برنامه به لطف همکاری جدید با ADT، می‌توانند از خدمات یکپارچه توسعه یافته منحصراً برای webOS بهره‌مند شوند.

تلویزیون‌های ال‌جی انواع خدمات تناسب اندام از Xponential، بزرگترین گروه تناسب اندام جهان و Les Mill، تا MaxPro را ارائه می‌دهند، که امکان اتصال دستگاه تناسب اندام به تلویزیون و Exercite را فراهم می‌کند؛ این یک راهکار حسگر حرکتی است که شکل بدن شما را تشخیص می‌دهد.

بخش دوم بیانیه چشم انداز ال‌جی در حوزه صفحه نمایش، Open to All یا “باز برای همه” است که به همکاری، فراگیری و پایداری مربوط می‌شود. از طریق همکاری باز، کاربران تلویزیون ال‌جی می‌توانند به پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف در یک اکوسیستم در حال رشد متصل شوند. ارتباط و کنترل به‌ویژه به لطف پشتیبانی از Matter، آخرین استاندارد اتصال باز برای راه‌حل‌های خانه هوشمند، روان خواهد بود.

تلویزیون ال‌جی نیز به گونه ای طراحی شده است که برای همه کاربران بدون در نظر گرفتن سن و توانایی آنها قابل دسترسی است. ال‌جی به توصیه گروه مشاوره دسترسی خود، که اعضای آن شامل افراد دارای معلولیت‌های مختلف می‌شود، به طور مداوم در حال توسعه و ارائه فناوری‌ها و ویژگی‌های فراگیر است. از جمله مواردی که در حال حاضر در تلویزیون ال‌جی ارائه می‌شود، توضیحات صوتی به متن و نمایشگر زبان اشاره است که می‌تواند به راحتی هر زمان که کاربر بخواهد جابجا کرده و اندازه آن را تغییر دهد. همچنین سرویس‌هایی در تلویزیون ال‌جی وجود دارد که به طور خاص با در نظر گرفتن کاربران مسن و کودکان ایجاد شده‌اند.

پایداری یکی دیگر از عناصر جدایی ناپذیر تلویزیون ال‌جی و چشم انداز این شرکت است. تمامی محصولات تلویزیون ال‌جی در جعبه‌هایی ارسال می‌شوند که دارای چاپ تک رنگ هستند و از مواد زیست تخریب‌پذیر ساخته شده‌اند. خود تلویزیون‌ها حاوی قطعاتی هستند که از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده‌اند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی در بحث پایداری، با استفاده از تعداد کمتری از قطعات و ارائه قابلیت بازیافت بیشتر نسبت به همتایان LCD خود، شایسته ذکر ویژه هستند. علاوه بر این، از آنجایی که آنها نیازی به نور پس‌زمینه با قطعات کمتری ندارند، بازیافت و دفع کمتری وجود دارد.

ال‌جی با هدایت بیانیه خود و چشم‌انداز جدیدش با عنوان «Sync to You, Open to Al» و اعتقاد راسخ به شعار «Life’s Good» همچنان به کاربران تلویزیون ال‌جی تجربه‌های متفاوتی از سبک زندگی و ارزش استثنایی مشتری ارائه می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید