۰۶ شهریور ۱۴۰۰

آغاز نمایش پروژه فیلم Life’s Good جکسون تیسی

قصه سینمایی ال‌جی درباره ممکن‌های زندگی، دید هنرمندان خلاق فردا را به نمایش می‌گذارد

فیلم Life’s Good Film، با کارگردانی جکسون تیسی کارگردان آینده با پشتیبانی ال‌جی، در کانال YouTube ال‌جی نمایش داده شد. این اثر تولیدشده توسط تیسی همراه با ویدئوهای ارائه شده توسط صدها فیلمساز جوان از سراسر جهان، مدیتیشن زیبا و تأثیری در زندگی ارائه می‌دهد که توسط تولیدکنندگان خلاق و جوان تفسیر می‌شود.

کمپین فیلم Life’s Good ال‌جی که در ماه مه آغاز شد، از 531 نویسنده جوان از 33 کشور جهان دعوت کرد تا آثار خلاقانه خود را با جکسون به اشتراک بگذارند. تیسی با استفاده از بهترین فیلمبرداری، یک داستان 20 دقیقه‌ای تهیه کرد که صداهای متمایز، دیدگاه‌های تازه و استعداد غیرقابل انکار داستان‌پردازان تصویری جوان را در جهان نشان می‌داد. این پروژه در فضای آنلاین مورد توجه قرار گرفت و بیش از 140 میلیون برداشت و بیش از 44 میلیون بازدید از پست‌های مرتبط در بسترهای رسانه‌های اجتماعی در طول فرآیند تولید به دست آورد.

تیسی توضیح داد: «من می‌خواستم احساساتی را که همه ما در زندگی داریم و صرف نظر از اینکه از کدام گوشه جهان هستیم حس می‌کنیم، به اشتراک بگذارم. همدلی کلید ارتباط با یکدیگر است، به ویژه هنگامی که روزهای سختی را پشت سر می گذاریم.» در پیش‌نمایش‌های ابتدای این ماه، فیلم کوتاه تیسی به دلیل پیام نشاط‌آور و دیدگاه منحصر به فرد او مورد ستایش قرار گرفت.

دیوا ولز از منتقدان فیلم نیویورک آنلاین گفت: «پروژه Life’s Good با کاوش از طریق چشم‌های مختلف در سراسر جهان، یک تجربه واقعاً منحصر به فرد است. این فیلم تفاوت‌های زیبا از دیاسپورای انسانی و محیط‌های مختلف ما را به نمایش می‌گذارد و در عین حال نشان می‌دهد که چقدر ما در روح و روان خود کاملاً گره خورده‌ایم و به دلیل شیوع جهانی کووید -19 این درگیری بیشتر هم شده است.»

این فیلم کوتاه 20 دقیقه‌ای جنبه‌های مختلف یک زندگی خوب را در شش فصل بررسی می‌کند: زندگی زیباست (Life’s Beautiful)، زندگی جامعه است (Life’s Community)، زندگی تنهاست (Life’s Lonely)، زندگی در حرکت است (Life’s In Motion)، زندگی ماجراجویی است (Life’s an Adventure) و زندگی خوب است (Life’s Good).

پنج فصل اول طیف وسیعی از موضوعات را تجسم می‌کند، از زیبایی طبیعت، سرزندگی حرکت بدنی، رشد شخصی که در مواقع خلوت پرورش می‌یابد تا یکپارچگی و گرمای یک جامعه تنگاتنگ. فصل پایانی نسل جوان امروز را که در جشن زندگی متحد شده‌اند، به تصویر می‌کشد و با فصاحت فیلم را به پایان می‌رساند.

از امروز، ال جی همچنین تریلر فیلم Life’s Good Film را روی بیلبوردهای دیجیتالی ال‌جی در میدان تایمز در شهر نیویورک و سیرک پیکادیلی در لندن نمایش می‌دهد. این فیلم کوتاه در هفته‌های آینده در جشنواره‌های منتخب فیلم حضور خواهد داشت. فیلم Life’s Good  در حال حاضر برای مشاهده در کانال LG Global YouTube در دسترس است. اطلاعات تکمیلی در مورد کمپین ال‌جی در سال 2021 Life’s Good را می توانید در اینستاگرام پیدا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید