۰۴ شهریور ۱۴۰۰

پلتفرم ویدئوکنفرانس ال‌جی؛ پزشکی از راه دور و مبتنی بر ابر

پلتفرم اختصاصی ال‌جی که با برنامه ezCaretech یکپارچه شده است، ارائه‌دهنده خدمات درمانی سریع و دقیق اطلاعات بیمار است.

پلتفرم ویدئو کنفرانس ال‌جی الکترونیکس با سرویس جدید پزشکی از راه دور ezOntheCall ادغام شده است تا یک ابزار پیشرفته برای ارائه خدمات سرپایی از راه دور به متخصصان پزشکی ارائه دهد. سرویس ezOntheCall با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته محاسبات ابری، دسترسی بی‌درنگ به پرونده‌های پزشکی و نتایج آزمایشات بالینی ذخیره شده در سیستم‌های اطلاعات بیمارستانی (HIS) را ارائه می‌دهد تا متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را قادر سازد به سرعت و به آسانی به روزترین داده‌ها را در مورد بیماران برای به اشتراک‌گذاری فوری اطلاعات از طریق تماس‌های ویدئویی دریافت کنند.

ال‌جی با همکاری ezCaretech، که یک ارائه‌دهنده فناوری مراقبت‌های بهداشتی است، راهکار پزشکی از راه دور، و پلت‌فرم ویدئو کنفرانس خود را برای اطمینان از تجربه کاربری یکپارچه، توسعه می‌دهد. با ترکیب پلت فرم ویدئو کنفرانس ezCaretech مبتنی بر WebRTC ال‌جی و برنامه پزشکی از راه دور مبتنی بر EMR مبتنی بر ezCaretech، این راه حل به کارکنان مرکز پزشکی و بیمارستان امکان می‌دهد تا ضمن ارتباط از راه دور با بیماران، فرایندهای اداری را مدیریت کرده و سوابق مربوطه را به روز کنند. ezOntheCall همچنین خدمات سرپایی را با یک پورتال پوشش داده و به بیماران امکان می‌دهد به راحتی ویزیت‌های بعدی یا مشاوره‌ها را رزرو کرده و نسخه‌ها را بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خدمات درمانی خود، مجدداً پر کنند.

پلتفرم ویدئو کنفرانس ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده است که تقاضای روزافزون بخش مراقبت‌های بهداشتی را برای ابزارهای موثر و تشخیص غیر حضوری و مشاوره پزشکی برآورده کند. این پلتفرم با ارائه صوت و تصویر با کیفیت بالا، در مرورگرهای وب رایانه، دستگاه‌های تلفن همراه و اینترنت اشیاء (IoT) بدون مشکل اجرا می‌شود و امکان برقراری ارتباط مستقیم همتا به همتا را بدون نیاز به افزونه‌ها یا برنامه‌های اضافی فراهم می‌نماید.

جدیدترین راهکار پزشکی از راه دور ال‌جی منتخب وزارت گارد ملی عربستان سعودی، امور بهداشتی (MNGHA) ، بوده و در شش بیمارستان بزرگ در سراسر پادشاهی عربستان از جملهMedical City  ملک عبدالعزیز در ریاض و تقریبا 70 مرکز مراقبت‌های بهداشتی اولیه در حال اجراست. این سرویس پس از عرضه اولیه، در ایالات متحده و سایر بازارهای کلیدی در اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

پیک کی مون، نایب رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری نمایشگر اطلاع‌رسانی شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «راهکار پزشکی از راه دور ezOntheCall با پلتفرم ویدئو کنفرانس ال‌جی، آغازگر عصر جدیدی از خدمات بیماران از راه دور است. ال‌جی بر نیازهای متغیر بازار تمرکز می‌کند و ما با مشارکت بازیگران کلیدی در بخش‌های مختلف مانند مراقبت‌های بهداشتی، سرمایه‌گذاری زیادی را در نسل بعدی راهکارهای خدمات از راه دور مبتنی بر کلاود یا سیستم ابری انجام می دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید