۲۳ آبان ۱۳۹۶

توسعه محصولات ال‌جی در زمینه تصویربرداری پزشکی در نمایشگاه تخصصی Medica 2017

محصولات جدید ال‌جی نمایشگرهای متنوعی برای بیمارستان‌ها هستند که مراقبت از بیمار را به صورت جامع از بستری شدن تا تشخیص و اتاق عمل میسر می‌کند.

ال‌جی در نمایشگاه Medica 2017 ، بزرگترین نمایشگاه تخصصی پزشکی، که هر سال در دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود از مجموعه محصولات تصویربرداری پزشکی خود پرده‌برداری کرد.

ال‌جی، که در سال 2016 نیز دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی خود را عرضه کرده بود، سال‌ها تجربه در تولید فناوری نمایشگرهای صفحه‌تخت پیشرفته دارد و بازار پرسود صنعت تصویربرداری پزشکی را رو به رشد سریع می‌بیند. ال‌جی در نمایشگاه Medica 2017 مانیتور تشخیصی 3 مگاپیکسل (مدل 21HK512D) و مانیتور بررسی بالینی 1.3 مگاپیکسل (مدل 19HK312C) را به متخصصان حرفه پزشکی در سرتاسر دنیا معرفی کرد.

مانیتور 21HK512D اولین محصول ال‌جی در رده تشخیصی است و برند ال‌جی را در تولید دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی پررنگ‌تر می‌کند. اکنون با این دستگاه بیمارستان‌ها می‌توانند با راهکارهای کلی نمایشگر برای مراقبت از بیمار از بستری شدن تا آزمایش، تشخیص و درمان را به راحتی انجام دهند.

مانیتور 21HK512D ال‌جی یک مانیتور تشخیصی 21.3 اینج 3 مگاپیکسل با وضوح 2048×1536 است که میزان روشنایی بسیار بالا و بررسی کالیبراتور داخلی با رنگ‌هایی دارد که قابل تنظیم هستند و رنگ‌های غیردقیق را برای تصویربرداری ام.آر.آی و سی.تی. اسکن با وضوح تمام ممکن می‌سازند. مانیتور جدید بررسی بالینی ال‌جی با 1.3 مگاپیکسل و وضوح 1024×1280 پیکسل از صفحه‌نمایش 19 اینچ IPS با نسبت تصویر 5:4 برخوردار است که می‌تواند با تجهیزات کنونی بیمارستان‌ها اتصال پیدا کند. این دو مانیتور، مثل بقیه دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی ال‌جی، از نوع تصویربرداری دیجیتال و ارتباطات پزشکی (DICOM) سازگار با بخش 14 هستند. به این معنی که تون‌های خاکستری برای حفظ دقت تصویر و دوام با گذشت زمان تصحیح پیدا کرده‌اند.

مانیتورهای ال‌جی مجهز به فناوری تثبیت نوردهی پشت تصویر هستند تا سطح روشنایی پایداری را تضمین کنند و به خوبی برای اطمینان از ثبات در چندین دستگاه کالیبره و تنظیم شوند. حالت Dynamic Sync Mode کندی اطلاعات و تصویر ورودی را کاهش می‌دهد و تنظیمات Flicker Safe و Reader Mode خستگی چشم پزشکان را در زمان کار در شیفت‌های طولانی کاهش می‌دهد.

مجموعه محصولات و دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی ال‌جی در سناریوهای مختلفی به نمایش درخواهند آمد که شامل اتاق مشاوره، میز جراحی، و اتاق رادیوگرافی هستند. فناوری پیشرفته IPS در مانیتورهای ال‌جی به متخصصان صنعت پزشکی امکان بررسی و مشاهده مانیتور را از زوایای دید و با حداقل اعواجاج رنگ می‌دهد. علاوه بر این، مانیتورهای پزشکی ال‌جی ضدآب و ضد گرد و غبار هستند و می‌توانند بدون هیج عیب و ایرادی در شرایطی کار کنند که هوا مرطوب است، یا در برابر حضور مایع یا پودر یا بسیاری از چالش‌های دیگری که این روزها در محیط بیمارستان‌ها وجود دارد تاب بیاورند.

بیش از 5100 بازدیدکننده از 70 کشور در نمایشگاه Medica 2017 حضور پیدا کردند. نمایشگاه مدیکا میزبان افراد زیادی در زمینه تجارت، تحقیقات و سیاست به مدت بیش از 40 سال است و برای نمایشگاه‌های خاص و تالارها و انجمن‌های تخصصی در موضوعات متنوع فناوری‌های پزشکی وب سایت ویژه دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید