۲۳ آبان ۱۳۹۶

هموطن تسلیت…

با عرض تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده ها و بازماندگان زلزله کرمانشاه و شهرهای غربی ایران

روز چهارشنبه ۱۷ آبان، یعنی تنها چند روز قبل از وقوع زلزله وحشتناک در خطه غرب ایران، کارمندان شرکت ال‌جی به همراه کارمندان شرکت گلدیران در یک حرکت جهانی سالانه، فرهنگ اهدای خون را گسترش دادند تا ضمن انجام مسئولیت اجتماعی خود، به هموطنان نیازمند خون اهدا کنند.

این حرکت خیرخواهانه با همکاری سازمان انتقال خون که واحد سیار را در شرکت‌های ال‌جی و گلدیران مستقر کردند ممکن شد و تقریباً مصادف با وقوع زلزله غم‌انگیز و ویرانگر در کرمانشاه و شهرهای غربی و مرزی کشور عزیز ایران بود.

photo_2017-11-11_09-55-19

البته این اولین بار نیست که شرکت ال‌جی در راستای سلامت جامعه ایرانی می‌کوشد. این شرکت هرساله با انجام کارهای مختلف سعی می‌کند نقشی هرچند کوچک در سلامت جامعه ایفا کرده و آن را بهبود بخشد. به عنوان مثال شرکت ال‌جی در سال ۹۳ پایگاه انتقال خون بیمارستان قلب شهید رجایی را افتتاح کرد. هدف از افتتاح پایگاه انتقال خون بیمارستان قلب شهید رجایی ایجاد بستری برای ارتقاء آگاهی از اهمیت اهداء خون در جامعه بود.

Screen-Shot-2017-10-09-at-5_06

امید است این قطرات خون التیام‌بخش زخم‌ها و نجات‌بخش زندگی هموطنان مجروح و زلزله‌زده کرمانشاه، قصر شیرین، سر پل ذهاب و شهرهای داغ‌دیده اطرافش باشد.

در ادامه، می‌توانید گوشه‌ای از تصاویر اهدای خون توسط کارمندان ال‌جی و گلدیران را مشاهده نمایید.

۱ نظر

قالب های صنعتی ۲۴ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

واقعا حادثه دردناکی بود، جای تحسین داره این میزان همدلی

نظر دهید