۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

فرانسیس فورد کاپولا OLED ال‌جی را به عنوان یک فناوری بی‌رقیب ستود

این طبقه جدید از تلویزیون کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای دارد که دید سینمایی کارگردانان را به شیوه‌ای که تاکنون وجود نداشته زنده می‌کند.

در ویدئویی که ا‌ل‌جی، روز گذشته، در وب‌سایت خود قرار دارد فرانسیس فورد کاپولا، گارگردان نامی و تحسین‌شده هالیوود، تلویزیون OLED ال‌جی را طلایه‌دار آینده در سرگرمی خانگی سینمایی نامید.

تلویزیون OLED ال‌جی سیاهی کاملی ایجاد می‌کند و رنگ‌ها را مثل آنچه در طبیعت می‌بینید زنده نشان می‌دهد؛ به طوری که کارشناسان این صنعت تلویزیون OLED ال‌جی را دارای “بهترین کیفیت تصویر ممکن” می‌دانند. این تلویزیون راه را برای فیلم‌سازان باز می‌کند تا پا را از مرزها و محدودیت‌ها فراتر بگذارند و محتوایی خلق کنند که قبلاً تصورش هم نمی‌شد. تحسین کاپولا برای تلویزیون OLED از ستایش‌های مشهابهی است که کارگردانان برنده جایزه آکادمی انجام داده‌اند. این نمایانگر این است که تلویزیون OLED ال‌جی بهترین کیفیت تصویر را دارد که در فناوری تلویزیون امروزه پیشتاز است.

359746

کاپولا خاطر نشان کرد: «وقتی فیلم “اینک آخرالزمان” (Apocalypse Now) را در تلویزیون OLED ال‌جی دیدم، حس سرتاسر وجودم را فرا گرفت. نه تنها به این دلیل که خیلی زنده و طبیعی بود و حس می‌کردم انگار دوباره روی صندلی کارگردانی حدود 40 سال پیش نشسته‌ام بلکه به این خاطر که بالاخره توانستم فیلمی را همان طور که باید دیده می‌شد مشاهده کردم. همه صحنه‌ها بسیار زنده بود و خیره‌کننده. همه جزییات بی‌نهایت واضح و غوطه‌ورکننده بودند. بسیاری از جزییاتی که قبلاً با به روی صحنه کشیده شدن گم شده بودند، اکنون با تمام شکوه خود به نمایش درآمدند.»

LG SIGNATURE OLED TV_main

کاوپولا توضیح داد که در زمان فیلم‌برداری و ساخت فیلم Apocalypse Now حدود یک سال و نیم را در جنگل سپری کرد. حتی نگاه کردن به این تصاویر هم لحظات وهم‌آور و وحشتناک آن زمان را برای او تداعی می‌کند. وی گفت: «ما با وجود تمام سختی‌ها سعی داشتیم بهترین تصویر را در فیلم خود به نمایش بگذاریم.»

وی افزود: «تصور کنید با تمام این سختی‌ها، مخاطبانی دارید که فیلم شما را در تلویزیونی می‌بینند که فناوری پیشرفته ندارد تا تصویر واقعی که هدف ما بود را به نمایش بگذارند. تلویزیون OLED ال‌جی فناوری‌ای است که هیچ تلویزیون دیگری قادر به رقابت با آن نیست. این تلویزیون به خانه یا هر جای دیگری که شانس دارید یک صفحه OLED با کیفیت تصویر زنده و واضح با چنان کیفیتی می‌دهد که شبیه هیچ تلویزیون دیگری نیست.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید