۰۷ آذر ۱۳۹۵

تور محصولات LG SIGNATURE در مراکز خرید بزرگ

مجموعه محصولات LG SIGNATURE در 10 مرکز خرید بزرگ ایالات متحده امریکا به نمایش درمی‌آیند.

مشتریان شهرهای بزرگ امریکا می‌توانند محصولات جدید LG SIGNATURE را در ماه دسامبر تجربه کنند.

شهروندان امریکایی می‌توانند فناوری‌های پیشرفته و چشمگیر ال‌جی با طراحی شیک و مدرن در سطح جهانی را دست اول تجربه کنند. این تور در ماه اکتبر در نیوجرسی و لس‌آنجلس آغاز شده و در سانفرانسیسکو، دترویت، دنور، شیکاگو، تامپا و واشنگتن دی سی در ماه دسامبر برگزار می‌شود.

غرفه باز ال‌جی منزلگاه 5 مدل از محصولاتLG SIGNATURE است. مشتریان می‌توانند در میان این محصولات قدم بزنند و هر محصول را خودشان از نزدیک تجربه کنند؛ از تلویزیون OLED تا دستگاه تصفیه هوای برند LG SIGNATURE. سفیران برند LG SIGNATURE در فروشگاه‌ها مستقر شده‌اند تا در توقفگاه‌های فروشگاهی خود اطلاعاتی در مورد هر محصول به مشتریان ارائه دهند.

442527

دیوید وندروال، معاون بازاریابی ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «محصولات LG SIGNATURE بر پایه جوهره و ذات اصلی خود محصول طراحی شده‌ و بر کارایی اصلی خود متمرکز هستند و در عین حال نیز در قالب طراحی مدرن برند SIGNATURE فرو رفته‌اند. این تور فروشگاهی کشوری فرصتی برای مشتریان است تا بتوانند تجربه زندگی شاهکار و ایده‌آل را در شهر خودشان تجربه کنند؛ یک زندگی لوکس، ناب و حیرت‌انگیز.»

محصولات LG SIGNATURE که در این تور به نمایش گذاشته می‌شوند عبارت‌اند از: تلویزیون OLED، یخچال InstaView، ماشین لباسشویی SideKick، سیستم TwinWash و دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE.

۲ نظر

Hp ۷ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
تو تبریز مسابقه برا V20 ندارین ؟؟؟

ال جی ۸ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوست عزیز،

هنوز در این مورد خبری اعلام نشده است.

نظر دهید