۲۹ خرداد ۱۴۰۰

ال‌جی و کانون توجه روی ورزشکاران آفریقای شرقی

ورزش با گردآوری فرهنگ‌ها و مردم، تنوع بیشتر را تقویت می‌کند و تأثیر عمیق آن در بسیاری از حوزه‌های زندگی احساس می‌شود. اما از زمان شروع بیماری همه گیر کرونا، بیشتر مردم جهان نتوانسته‌اند از ثمرات و لذت‌های این تفریح مورد علاقه خود لذت ببرند. همانطور که کشورها به آرامی شروع به بازگشایی برای تجارت و بازگشت به زندگی معمول می‌کنند، ال‌جی در آفریقای شرقی با همکاری روزنامه نگاران ورزشی کنیا (SJAK) استعدادهای برجسته ورزشی در کنیا را شناخت و به آنها پاداش داد.

Kenya-Athletes-02

جایزه شخصیت شخصیت ورزشی ال جی (LG Sports Personality of the Month Award) یک همکاری یک ساله است که به ال‌جی و SJAK این فرصت را می‌دهد تا استثنایی‌ترین ورزشکاران و بانوان ورزشی کنیا را برای دستاوردهای خود مورد توجه قرار دهند. هر ماه یک برنده توسط هیئت اعضای SJAK از هشت رسانه مختلف در کنیا انتخاب می‌شود. در حال حاضر 5 ورزشکار در رشته های تنیس، بسکتبال، بوکس و دویدن در ماراتن امسال با جوایز شخصیت ورزشی ال‌جی شناخته شده‌اند.

Kenya-Athletes-03

برندگان تا به امروز شامل آنجلا اوکوتوی، ستاره تنیس، و تیلور اوکاری اوگوائه، بازیکن بسکتبال هستند که با دستاوردهای شگفت‌انگیز خود در زمین‌های مربوطه، یک یخچال LG Instaview جایزه گرفتند. بوکسور، الی آجوی، تلویزیون LG NanoCell دریافت کرد در حالی که Ruth Chepng’etich، که به تازگی رکورد جهانی در نیمه ماراتن را به نام خود ثبت کرده بود، به دلیل سهم خود در این ورزش ماشین لباسشویی LG AI DD دریافت کرد. در اوایل این هفته، بازیکن دوی ماراتن، تیتوس اکیرو، به عنوان آخرین برنده انتخاب شد که یک دستگاه جایزه مایکروویو LG SolarDOM به او اهدا شد.

Chepng’etich گفت: «این جایزه به من انگیزه داده است تا در مسابقه بعدی خود در توکیو عملکرد خوبی داشته باشم، بنابراین، امیدوارم بتوانم یک مدال دیگر برای کنیا کسب کنم.»

Kenya-Athletes-04

این اولین بار نیست که ال‌جی با SJAK همکاری می‌کند، زیرا قبلاً در مورد جایزه برترین فوتبالیست ماه کشور هماهنگی داشته است. به گفته رئیس SJAK، کریس امبیسی، جایزه شخصیت ورزشی ال‌جی در حال حاضر باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران تازه وارد و رو به رشد می‌شود، در زمانی که دنیای ورزش چندان نمی‌تواند به آن خوش‌بین باشد.

Kenya-Athletes-05

بوکسور آجووی، ال‌جی و SJAK را به خاطر ایجاد برنامه جایزه‌ای که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است تحسین کرد و گفت که این تقدیر باعث الهام بخشیدن به سایر بوکسورها می‌شود که در این ورزش بهترین باشند.

ال‌جی در طول این مشارکت‌های خلاقانه، تعهد خود را به پایداری اجتماعی نشان می‌دهد. همکاری‌هایی مانند جایزه ماهانه شخصیت ورزشی ال‌جی نقش مهمی را در بخش خصوصی و در حمایت از رشد استعدادهای محلی می‌تواند بازی کند؛ استعدادهایی که می‌توانند روزی به دنبال طلا باشند و باعث افتخار یک ملت شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید