۰۳ بهمن ۱۳۹۷

 فناوری اینورتر ال‌جی در کالبد بهترین لوازم خانگی دنیا​

یک یخچال مدرن بیش از 1400 قطعه دارد. به دلیل این که موتور و کمپرسور از مهم‌ترین قطعات هستند، ال‌جی الکترونیکس محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین لوازم خانگی دنیا را ساخته است؛محصولاتی که از لحاظ عملکرد، بازده انرژی بالا و امکانات کاربردی به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان است. موتورها و کمپرسورهای اینورتر در بسیاری از لوازم خانگی ال‌جی استاندارد هستند و کیفیت مرغوب و پیشرفته به آنها می‌دهد.

سلاح سری اینورتر ال‌جی: کنترل سرعت

مزیت مرموز موتورها و کمپرسورهای اینورتر نسبت به مدل‌های مرسوم کنترل دقیق سرعت است. اینورتر ال‌جی، چه در ماشین لباسشویی و  یخچال به کار رود یا در دستگاه تهویه مطبوع هوا و مایکروویو، در تنظیم سرعت و چرخش موتور و کمپرسور بر حسب موقعیت نقش دارد و به صورت خودکار سرعت را متعادل می‌کند تا حداکثر خروجی کسب شود و با کمترین میزان مصرف انرژی و صداهای آزاردهنده نتایج بهتری به دست آید.

LG-Inverter-Infographic_02_Refrigerator1

تر و تازه نگه داشتن مواد غذایی به مدت طولانی

یخچال‌های ال‌جی مواد غذایی را به مدت طولانی‌تر تازه نگه می‌دارند زیرا فناوری اینورتر در حفظ دمای پایدارتر عملکرد بهتری دارد. محدوده انحراف دمای داخلی یخچال ±0.5 درجه سانتی‌گراد و معادل نصف دمای نوسان مدل‌های غیر اینورتر با ±1.0˚C درجه سانتی‌گراد است.

LG-Inverter-Infographic_03_Washing-Machine1

لباس‌های تمیزتر با حداقل‌‌ مصرف برق!

فناوری اینورتر ال‌جی به ماشین لباسشویی ال‌جی امکان می‌دهد تا یک برنامه شست‌وشوی کامل را تنها با قدرت 67 وات انجام دهد. این میزان 36 درصد کمتر از مصرف انرژی در ماشین لباسشویی‌های معمولی ال‌جی و به اندازه مصرف برق استفاده از یک دستگاه سشوار به مدت 4 دقیقه است! اما این میزان مصرف برق به معنی قربانی کردن عملکرد و افت کیفیت نیست زیرا هنوز هم لباس‌ها مثل همیشه تمیز و نو هستند.

LG-Inverter-Infographic_04_Air-Conditioner1

سرمایش بیشتر با قدرت کمتر

اینورتر ال‌جی در دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی عملکرد سرمایش قدرتمند و ذخیره انرژی چشمگیری را تضمین می‌کند. دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی 70 درصد برق کمتری مصرف می‌کنند و در عین حال، نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع معمولی که فناوری اینورتر ندارند، 40 درصد سرعت بالاتری در خنک‌کنندگی محیط دارند.

LG-Inverter-Infographic_05_Microwave-Oven1

ارباب آشپزخانه

فناوری اینورتر به مایکروویوهای ال‌جی توانایی تنظیم قدرت دقیق پخت را می‌دهد تا گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی سریع‌تر از قبل امکان‌پذیر شود. مایکروویو ال‌جی از طریق فناوری کنترل دقیق دما انحراف دما را فقط به 3 درجه سانتی‌گراد می‌رساند. این میزان انحراف در مقایسه با مدل‌های غیر اینورتر بهبود چشمگیری به حساب می‌آید و پخت یکنواخت غذاها و یخ‌زدایی کامل و دقیق را در کمترین زمان ممکن اطمینان می‌دهد.

بهترین اینورتر، بهترین لوازم خانگی

به عنوان مغز و مرکز اصلی فرماندهی لوازم خانگی ال‌جی، یکی-دو ضربه تمام‌کننده و نهایی “حفظ انرژی” و “عملکرد بالا” توسط اینورتر ال‌جی باعث می‌شود لوازم خانگی‌ ال‌جی به عنوان الگو در سکوی قهرمانی صنعت جهان بایستند. از نظر ال‌جی، اینورتر بهتر یعنی لوازم خانگی بهتر.

۲ نظر

سید قدیر هاشمی ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

لطفا
اولا شرایط حضور در چشنواره و شرکت در مسابقه را در دسترس قرار بدهید چون من اولین بلر اومدم اینجا هیچ راهنمایی در این خصوص در پیج نبود
دوم قیمت کالاها هم در دسترس باشد من دنبال یخچال میگردم که اصالتش را ال جی تایید کتد راهنمایی کنید چون یک سری کدهای ساختگی از بازار بانه به نام ال جی اصیل در جامعه هست و قابل تشخیص نیست

ال جی ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوست عزیز،

اینجا وبلاگ رسمی ال‌جی است و در جهت پوشش دهی اخبار جهانی و داخلی ال‌جی فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت محصولات و اصالت آنها، به وب سایت رسمی گلدیران یا فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس مراجعه کنید.

با تشکر.

نظر دهید