۰۸ آذر ۱۳۹۵

تعالی ال‌جی در زمینه نمایشگر با ورود به عرصه تصویربرداری پزشکی

اولین دستگاه تصویربرداری پزشکی ال‌جی با وضوح بالا و تصاویر دقیق مناسب برای گستره وسیعی از محیط‌های درمانی و بیمارستانی

ال‌جی با برخورداری از سال‌ها تجربه در فناوری پیشرفته نمایشگر صفحه‌تخت وارد بازار دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی می‌شود. هدف ال‌جی از طراحی مانیتورهای بالینی و جراحی جدید این است که به پزشکان و متخصصان سلامت قدرت اتخاذ تصمیمات دقیق و اطلاعات صحیحی بدهد که نجات‌بخش زندگی هستند. این مانیتورهای جدید و دستگاه‌های رادیوگرافی پیشرفته جدید این هفته در جلسه RSNA 2016 به نمایش گذاشته می‌شوند. این جلسه هر سال توسط انجمن رادیولوژیک امریکای شمالی در شیکاگو برگزار می‌شود.

مانیتور 8 مگاپیکسل بررسی بالینی ال‌جی

مانیتور 8 مگاپیکسل بررسی بالینی ال‌جی یک مانیتور 27 اینچ IPS با کیفیت 2160×3840 پیکسل است که مخصوص افزایش بازده پرسنل بیمارستان طراحی شده و چندوظیفگی و جریان کار را بسیار ساده و روان می‌کند.

مانیتور 8 مگاپیکسل جراحی

مانیتور 8 مگاپیکسل جراحی برای استفاده‌های بسیاری در اتاق عمل طراحی و ساخته شده است. مخصوصاً اینکه جراحانی که طرفدار فنون کمترتهاجمی عمل‌های جراحی هستند این دستگاه را بسیار مفید می‌دانند زیرا از طریق تماشای تصویر در مانیتور بسیار دقیق و عریض ال‌جی قادرند با مشاهده دقیق به وضعیت بیمار و فرایند جراحی نظارت داشته باشند.

دستگاه دیجیتال تشخیص اشعه ایکس برای رادیوگرافی

در بیمارستان‌های امروزی، فناوری پزشکی که سبک، قابل حمل و بادوام باشد کلید اصلی برای ارائه خدمات چشمگیر به بیمار است. دستگاه DXD (دستگاه دیجیتال تشخیص اشعه ایکس) تصاویر بسیار باکیفیت رادیوگرافی را با استفاده از قابلیت پردازش تصاویر 16 بیت و پیکسل‌هایی که به اندازه 127 میکرومتر کوچک هستند طی چند ثانیه تولید می‌کند و تصاویری با کیفیت بسیار بالا برای تشخیص مشکلات جسمی در اختیار متخصصان رادیوگرافی و رادیولوژی قرار می‌دهد.

برایان کان، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، می‌گوید: «ورود ال‌جی به بازار دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی نمایانگر گامی جدید و جسورانه به راهبرد ما در گسترش موقعیت ال‌جی در بازار B2B است. ما اطمینان داریم که فناوری ال‌جی به عنوان پیشگام جهانی در صنعت نمایشگر پیشرفته در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد زیرا آنها در پی بهبود دقت، کیفیت و بازده فرایند تشخیصی خود هستند.»

نشست RSNA متشکل از 54 هزار رادیولوژیست یا پرتوشناس، تومورشناس پرتوی، مهندسان پزشکی و دانشمندان مرتبط است که مهارت و تعالی در سلامت و مراقبت از بیمار را از طریق آموزش، تحقیق و ابتکار در فناوری ترویج می‌کنند. دستگاه‌های تصویربرداری جدید ال‌جی برای اولین بار در RSNA 2016 در 2 دسامبر امسال به نمایش در خواهند آمد. مانیتورهای جراحی و بالینی به زودی عرضه خواهند شد و دستگاه DXD ال‌جی در سال 2017 در دسترس خواهد بود.

در مطالب آینده، به معرفی بیشتر این محصولات خواهیم پرداخت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید