۲۶ اسفند ۱۳۹۴

جدیدترین یخچال‌های ال‌جی؛ جایزه قدیمی‌ترین یخچال‌های ال‌جی

اگر یخچال گلداستار یا ال‌جی قدیمی شما همچنان فعال و در خدمت خانواده‌تان قرار دارد، فرصت مشارکت در مسابقه جدید ال‌جی را از دست ندهید و با ما همراه شوید تا شانس برنده شدن جدید‌ترین سایدبای‌ساید ال‌‌جی‌Next P اولین و جدیدترین یخچال تصفیه آب جهان را داشته باشید. همچنین از طریق قرعه کشی، میان تمام شرکت‌کنندگان مسابقه، سه نفر منتخب معرفی شده و به آنها یکی از یخچال‌های مدرن ال‌جی اهدا می‌گردد.

برای شرکت در مسابقه عکاسی “قدیمی ترین یخچال ال‌جی” عکس مدل‌ قدیمی یخچال ال‌جی (یا با نام قدیم آن گلداستار) در منزل خود را بگیرید و به همراه عکس شماره سریال آن در سایت http://did.goldiran.ir بگذارید و یکی از برندگان ما باشید.

اگر عکس شما قدیمی‌ترین یخچال حال حاضر ال‌جی در کشور را نشان دهد، شما برنده ویژه ما خواهید بود و جدیدترین سایدبای‌ساید ال‌جی NEXT-P (تنها محصول دارای تصفیه آب جهان) را جایزه می‌گیرد.

البته، مسابقه قدیمی ترین یخچال ال‌جی برندگان دیگری نیز دارد. ما افتخار داریم از طریق قرعه کشی میان همه شرکت کنندگان در مسابقه، به سه نفر منتخب، یکی از یخچال‌های مدرن ال‌جی را هدیه بدهیم.

۱ نظر

اصغر ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

سلام خسته نباشید خواستم بکم مسابقه دارین که ماهم شرکت کنیم نظر سنجی یا پیامکی چون خیلی دوست دارم یخچال تلویزیون برنده بشم من گوشی خوبها ندارم برم انیستا یا هرچی

نظر دهید