۱۲ مرداد ۱۳۹۹

از 99.999 درصد هوای تازه و بهداشتی لذت ببرید

فیلتر هوشمند هوا در یخچال های چند درب ال جی نه تنها باکتری ها را تا 99.999%  از بین می برد بلکه می تواند بوی بد و نامطبوع را به حداقل برساند. 

علاه بر این، شما می توانید غذاهای خود را در یخچال های ال جی سریع تر و در محیط تمیزتر و بهداشتی تر خنک کنید.

فیلتر ™ +Hygiene Fresh ال‌جی از ۵ مرحله بوزدایی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و بوهای بد طراحی و تولید شده است. این فیلتر از دولایه فوتوکاتالیست، لامپ فرابنفش و دولایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شده‌ است که حذف بوهای اسیدی (سبزیجات فاسد شده)، بوهای قلیایی (بوی ماهی)، قارچ‎‌ها و باکتری‌ها را انجام می‌دهد.

94683142_275912156865541_8172353960151972496_n

ممکن است کمپرسور یخچال را نتوانید مشاهده کنید، اما کمپرسور اینورتر خطی درون یخچال‌های ™Dual Door-in-Door باعث تفاوت عظیمی می‌شود. غذاها مدت زمان بیشتری تازه‌تر می‌مانند، اما مصرف برق افزایش نمی‌یابد. این فناوری پیشرفته باعث کاهش میزان صدا و لرزش داخلی شده تا انرژی بیشتری صرف خنک‌کردن شود. پشتیبانی شده توسط گارانتی ۱۰ ساله ال‌جی.

™Dual Door-in-Door خلاقانه ال‌جی برای آشپزهای خانگی مدرنی که به دنبال صرفه‌جویی در مصرف انرژی و برق هستند طراحی شده است. محفظه درب خارجی بعلاوه یک لایه دیگر بین محفظه‌های نگهدارنده داخلی و خارجی باعث کاهش اتلاف هوای سرد به کمترین مقدار می‌شود. غذاها برای مدت زمان بیشتری تازه‌تر می‌مانند، حتی اگر درب یخچال چندین بار باز و بسته شود.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید