۳۱ شهریور ۱۳۹۷

ال‌جی سیگنچر سرآشپزهای جهانی را به چالش کشاند

ال‌جی با محصولات برند ال‌جی سیگنچر خود سرآشپزهای مشهور جهان را در مسابقات قهرمانی گلف زنان اویان به چالش دعوت کرد.

برند لوکس ال‌جی سیگنچر با همکاری مسابقات قهرمانی LPGA اویان فرانسه میزبان یک چالش پرهیجان آشپزی بود که سرآشپزهای مشهور اروپایی را طی مسابقات قهرمانی گلف زنان به رقابت وامی‌داشت. این برند لوکس و فوق پیشرفته ال‌جی، که با نوآوری در فناوری و الهام از جوهره ذاتی هر محصول به شهرت رسیده، این بار از سرآشپزهای مطرح جهانی دعوت کرد تا غذاهای ممتاز و منحصربه‌فرد خود را با انعکاس جوهره آنها به هنر آشپزی خود به شکل ماهرانه‌ای طبخ کنند.

product-shot-4

این چالش در قالب یک سریال چندقسمتی هر روز در خلال مسابقات قهرمانی اویان از 13 تا 16 سپتامبر فیلم‌برداری شد.

محصولات ال‌جی سیگنچر نظیر یخچال فوق پیشرفته و دستگاه بار نوشیدنی نقش مهمی را در این چالش بازی می‌کردند. سرآشپزها توانستند غذاهای ممتاز خود را با بهره‌گیری از امکانات پیشرفته و نوآوری‌های ال‌جی در محصولات زیبای ال‌جی سیگنچر تهیه کنند. این ابتکارات شامل قابلیت کنترل دمای چندگانه برای ایجاد شرایط ذخیره‌سازی ایده‌آل برای انواع نوشیدنی و بازشدن خودکار درب دستگاه بود؛ دستگاه جدید ال‌جی سیگنچر بدون دخالت کاربر و با حس کردن حضور فرد درب را به صورت خودکار باز می‌کند.

product-shot-2

سال گذشته، ال‌جی با انجمن گلف حرفه‌ای زنان (LPGA) توافق کرد تا به عنوان یکی از شرکای جهانی تا سال 2019 حامی مسابقات قهرمانی اویان شود. دستور طبخ غذاها و قسمت‌های مختلف این چالش را می‌توانید در https://goo.gl/hTreqN مشاهده کنید.

product-shot-3

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید