۰۹ اسفند ۱۴۰۱

پروژکتور LG Probeam ایدئال برای تجربه‌های هنری

شرکت ا‌ل‌جی جدیدترین پروژکتور خودش را تحت عنوان LG Probeam معرفی کرده که پرنورترین پروژکتور در بین محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG Electronics) از جدیدترین پروژکتور خودش رونمایی کرده که به عنوان ال‌جی پروبیم (LG Probeam) شناخته می‌شود و برای فضاهای تجاری مناسب است و قرار است به طور جدی در بازار داخلی کره عرضه شوند.

در سال‌های اخیر، تماشای محتواها با استفاده از تصاویر و ویدیو در فضاهای فرهنگی همچون گالری‌های هنری و موزه‌ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و همین نیز سبب شده تا تقاضا برای پروژکتورهایی با کارایی بالا که بتوانند آثار هنری را با کیفیت تصویر عالی و صفحه نمایش‌های فوق‌العاده به نمایش در بیاورند، بسیار زیاد شوند.

محصول جدید ال‌جی پروبیم (مدل: BU70QGA) که به تازگی روانه بازار خواهد شد، نه تنها برای اتاق‌های کنفرانس و جلسه بلکه برای نمایش‌های هنری و رسانه‌ای نیز مناسب است. این محصول از کیفیت تصویر و وضوح بالای 4K برخوردار است و نسبت کنتراست فوق‌العاده ۳۰۰۰۰۰۰ به ۱ را دارد. حداکثر روشنایی آن نیز به ۷۰۰۰ ANSI می‌رسد و همه این موارد در کنار یکدیگر آن را به پرنورترین پروژکتور در بین پروژکتورهای شرکت ال‌جی تبدیل کرده است.

این محصول تازه ال‌جی پروبیم با اتصال ۹ بخش جداگانه به صورت افقی یا عمودی، تصاویر پانوراما را به خوبی به نمایش در می‌آورد. از سوی دیگر،‌ عملکرد «تلفیق لبه» نیز که ال‌جی الکترونیکس برای اولین بار در این محصول قرار داده، اعوجاج رنگ قسمت‌های همپوشانی هر صحنه نمایش را به هنگام استفاده از چندین پروژکتور به صورت همزمان کاهش می‌دهد و آن را به گونه‌ای نشان می‌دهد که گویی یک صفحه واحد و یکپارچه است.

این پروژکتور تازه ال‌جی از طریق دوربین داخلی خودش به طور خودکار فوکوس و اندازه صفحه نمایش را با تشخیص انحنا و مساحت دیوار تشخیص می‌دهد و بهینه‌سازی می‌کند. همین نیز سبب شده تا بتوان به راحتی از این پروژکتور در ساختمان‌هایی با دیوارهای منحنی بسیار زیاد مانند گالری‌های هنری و موزه‌ها استفاده کرد.

ال‌جی الکترونیکس در حال استفاده از راهکار مدیریت محصول بنگاه به بنگاه برای محصولات پروژکتوری خودش برای اولین بار است تا بتواند رضایت مشتری از خدمات را افزایش بدهد. اگر در حین استفاده از این محصول یک وضعیت غیرعادی و ناهنجاری رخ بدهد، نرم‌افزار نصب شده در محصول آن را به صورت بلادرنگ شناسایی کرده و اقدامی سریع در رابطه با آن را در دستور کار قرار می‌دهد.

علاوه بر این،‌ مدیریت چندین پروژکتور ال‎‌جی پروبیم نصب شده در مکان‌های مختلف به صورت یکجا نیز بسیار راحت است. به عنوان مثال، شرکت‌های زنجیره‌ای می‌توانند به طور جمعی ویدیو یا اطلاعات محصول در حال نمایش از طریق محصول جدید ال‌جی پروبیم را در هر فروشگاه تغییر بدهند. خدمات مربوط به مدیریت محصول نیز به مشتریان با حق اشتراک ارائه می‌شود.

کیم سون هیونگ، رئیس بخش بازاریابی ال‌جی الکترونیکس کره در همین رابطه اظهار داشته:

«ما با محصول جدید ال‌جی پروبیم خود که نه تنها برای اتاق‌های کنفراس بلکه برای فضاهای هنری همچون گالری‌ها و موزه‌ها نیز بهینه‌سازی شده، تجربه تماشای بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید