۰۹ فروردین ۱۴۰۲

ال‌جی از اولین پروژکتور دیجیتال ساینیج خود رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) از اولین پروژکتور دیجیتال ساینیج خودش را با نام LG ProBeam 4K UHD (مدل BU70QGA) رونمایی کرده است. این پروژکتور برای محیط‌های مختلف از جمله گالری‌های هنری، فضاهای نمایشگاهی، لابی‌های شرکتی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، نمایشگاه‌ها، سالن‌ها و تالارهای کنفرانس مناسب است و تصاویری واضح و بزرگی را ارائه می‌دهد و حداکثر روشنایی 7000 ANSI لومن دارد که بالاترین میزان در بین تمام پروژکتورهای ال‌جی تا به امروز است.

پروژکتور LG ProBeam تصاویری با وضوح 4K UHD (3840×2160) و نسبت کنتراست ۳۰۰۰۰۰۰ به ۱ را در اندازه‌های مختلف از ۴۰ اینچ تا ۳۰۰ اینچ را ارائه می‌کند. حداکثر روشنایی ۷۰۰۰ ANSI لومن پروژکتور مدل BU70QGA آن را قادر می‌سازد تا تصاویر واضحی حتی در طول روز ارائه کند. علاوه بر این، پروژکتور دارای منبع نور لیزر قابل اعتماد، تغییر لنز، زوم اپتیکال ۱.۶ برابر، اتصال بی‌سیم داخلی و دوربین یکپاچه است که به تنظیم و موقعیت‌یابی کمک می‎کند.

فناوری ادغام لبه باعث می‌شود تا اتصال یکپارچه نور و همپوشانی آن از دو یا چند پروژکتور از طریق تنظیم روشنایی و تصحیح رنگ امکان‌پذیر باشد. به لطف این فناوری پیشرفته، می‌توان تا ۹ پروژکتور مدل BU70QGA را در کنار یکدیگر استفاده کرد تا تصاویری پانوراما واقعی را ایجاد کرد و یک تجربه تماشای همه‌جانبه را شکل داد. موزه‌ها و گالری‌های هنری مطمئنا از توانایی این پروژکتورها برای ارائه تصاویر بزرگ و چشم‌گیر بسیار خوشحال خواهند شد.

پروژکتور LG ProBeam همه‌کاره و راحت، یک سیستم ویدیویی با کیفیت حرفه‌ای است که برای محیط‌های مختلفی تجاری نیز مناسب است. از ویژگی تنظیم خودکار صفحه نمایش (Auto Screen Adjustment) این مدل پروژکتور می‌توان استفاده کرد تا به سرعت تصویر را روی صفحه نمایش کالیبره کرد و اعوجاج تصویر را تنها با فشار دادن یک دکمه روی کنترل از راه دور اصلاح کرد. هنگامی که زاویه نمایش با صفحه هماهنگ نیست، فناوری حسگر هوش مصنوعی ال‌جی جایگاه لنز، زوم، فوکوس و همچنین اعوجاج را ارزیابی می‌کند و به طور خودکار تصویر نمایش داده شده را برای یک تجربه تماشای بهینه تنظیم می‌کند.

این پروژکتور با بهره‌گیری از یک SoC (سیستم روی تراشه) با کارایی بالا، می‌تواند چندین کار را به صورت همزمان انجام بدهد و با رابط کاربری بصری و ابزارهای توسعه برنامه ساده خودش، پخش محتوای روان را فراهم می‌کند و راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. پروژکتور مدل BU70QGA می‌تواند به LG ConnectedCare متصل شود؛ این راهکار مدیریت سیستم مبتنی بر ابر ال‌جی برای دیجیتال ساینیج و نمایشگرهای مجهز به سیستم webOS 6.0 موجود در این پروژکتور به شخص ثالث این امکان را می‌دهد تا قابلیت‌های طرح‌ریزی شده را به پیشنهادات خودشان اضافه کنند و تنوع و ارزش اکوسیستم گسترده ساینیج (یا تابلوهای بصری) ال‌جی را گسترش بدهند.

سئو یانگ جائه معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«اولین پروژکتور دیجیتال ساینیج 4K ما دارای پلتفرم webOS 6.0 است و یک راهکار نمایشگر قدرتمند و انعطاف‌پذیر محسوب می‌شود. پروژکتورهای LG ProBeam برای بخش تجاری طراحی شده‌اند و گزینه‌های متنوع و سفارشی شده‌ای را ارائه می‌کنند که می‌توانند به مشتریان کمک کنند سیستم‌های AV حرفه‌ای خودشان را متناسب با نیازهای خاص خودشان خلق کنند.»

پروژکتور LG ProBeam مدل BU70QGA در ماه جاری میلادی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید