۰۹ فروردین ۱۴۰۲

جایزه شریک سال ENERGY STAR 2023 به ال‌جی رسید

ال‌جی الکترونیکس (LG) توسط سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا و وزارت انرژی این کشور به عنوان شریک سال ENERGY STAR 2023 انتخاب شده است. این افتخار برجسته و معتبر تعهد مثال‌زدنی شرکت ال‌جی نسبت به حفاظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات آب‌وهوایی از طریق رهبری در محصولات با گواهینامه ENERGY STAR و تبلیغات در این زمینه را نشان می‌دهد. از سال 2012 میلادی، این دهمین بار است که ال‌جی به عنوان شریک سال انتخاب می‌شود.

توماس یون مدیر عامل شرکت ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی در همین رابطه اظهار داشته:

«ال‌جی صدرصد متعهد به مشارکت با ENERGY STAR و EPA است تا الهام‌بخش تغییر، بهبود کارایی و کمکی به ایجاد آینده‌ای با انرژی پاک باشد. مطابق با ماموریت جهانی ESG ال‌جی برای «زندگی بهتر برای همه» ما مفتخریم به مصرف‌کننده‌های آمریکایی محصولاتی را ارائه بدهیم که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و این کار به عملکرد بالا و طراحی برجسته آن‌ها هیچ لطمه‌ای نمی‌زند.»

مایکل اس ریگان مدیر EPA نیز از ال‌جی و دیگر برندگان جوایز مراسم ENERGY STAR قدردانی کرده و اظهار داشته:

«همانطور که ما تلاش‌های تاریخی خود برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی را تسریع می‌کنیم، مشارکت‌های دولتی و خصوصی برای تحقق جاه‌طلبی بسیار بزرگ ما ضروری هستند. جاه‌طلبی‌ای که با همکاری با EPA برای ارائه یک آینده با انرژی پاک در هزینه مصرف‌کنندگان و مشاغل آمریکایی صرفه‌جویی می‌کند و باعث ایجاد شغل می‌شود.»

هر سال، برنامه ENERGY STAR از گروه منتخبی از کسب و کارها و سازمان‌هایی که سهم برجسته‌ای در گذار به اقتصاد انرژی پاک داشته‌اند، تقدیر می‌کند. برندگان جوایز ENERGY STAR صنایع خودشان در تولید، فروش و پذیرش محصولات، خانه‌ها، ساختمان‌ها، خدمات و استراتژی‌های کم مصرف انرژی رهبری می‌کنند. این تلاش‌ها برای مبارزه با بحران آب‌وهوا، حفاظت از سلامت عمومی و ایجاد یک آینده با انرژی پاک برای همه افراد ضروری است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید